همشهری‌آنلاین: بن کارت خرید کتاب اهل قلم ویژه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان در اختیار اهالی قلم قرار می‌گیرد.

ایبنا ضمن اعلام این خبر نوشت: بن کارت‌های اهالی قلم همچون سال‌های گذشته، به مناسبت برپایی نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران از سوی موسسه خانه کتاب ارائه می‌شود. بر این اساس آن دسته از پدیدآورندگانی که در گذشته بن کارت خرید کتاب از خانه کتاب دریافت کرده‌اند، مبالغ به همان کارت واریز می‌شود و پدیدآورندگانی که از بن کارت الکترونیک برخوردار نبوده‌اند می‌توانند برای دریافت بن خود به پاتوق اهل قلم در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

یادآور می‌شود که از سال گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی خانه کتاب، در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بن کارت‌های اهالی قلم با افزایش 60 درصدی نسبت به سال گذشته به 250 هزار تومان افزایش یافت و به صورت رایگان در اختیار اهالی قلم قرار گرفت.

بر اساس آیین‌نامه موجود در سایت اهل قلم، پدیدآورندگانی که در 5 سال اخیر در حوزه کتاب بزرگسال، 2 عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند و آن دسته از پدیدآورندگانی که طی 5 سال اخیر در حوزه کتاب کودک و نوجوان 3 عنوان کتاب منتشر کرده‌اند بن کارت خرید کتاب را دریافت خواهند کرد.

روابط عمومی خانه کتاب نیز در این زمینه اعلام کرده است، در دست داشتن کارت ملی و کارت اهل قلم برای دریافت «بن کارت های اهل قلم ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب» الزامی است و آن دسته از اهالی قلمی که بن کارت خرید کتاب خود را گم یا رمز آن را فراموش کرده‌اند به باجه‌های بانک شهر مستقر در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند. همچنین مسئولیت دریافت نکردن بن کارت‌های ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب به علت نقص اطلاعات ثبت شده در سایت اهل قلم، متوجه موسسه خانه کتاب نخواهد بود.

از سوی دیگر بنا بر اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با توجه به استقبال دانشجویان تهرانی برای دریافت بُن خرید کتاب در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تعداد محدودی سهمیه برای آنها نیز اختصاص داده شد.

به این منظور ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد که دانشجویان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سایت TIBF.IR نسبت به ثبت‌نام دریافت بُن کتاب اقدام کنند.

تعداد 187 هزار و 146 دانشجو، 9 هزار و 69 دانش آموز، 557 تن از اعضای هیئت علمی حوزوی و دانشگاهی و پنج هزار و 595 طلبه تاکنون نسبت به ثبت‌نام برای دریافت بُن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران اقدام کرده‌اند.

همچنین امکان ثبت‌نام برای دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران و اساتید حوزه و دانشگاه همچنان فراهم است.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» برپاست.

کد خبر 368634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha