یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

بیکاری مرد جوان باعث دعوای او و همسرش شد و در نهایت حادثه هولناکی را رقم زد؛ حادثه‌ای که گریبان دختربچه پنج ساله را گرفت و او را به کما برد.

هفتم ارديبهشت‌ماه، پيكر نيمه‌جان دختربچه‌اي پنج ساله به نام رقيه به بيمارستان شهيد هاشمي‌نژاد مشهد منتقل شد. روي سر و پا و لگن دختربچه آثار جراحت‌هاي زيادي ديده‌ مي‌شد و سر او به طرز عجيبي متورم شده بود. تلاش پزشكان براي نجات او آغاز شد و از آنجا كه به‌نظر مي‌رسيد رقيه قرباني كودك‌آزاري شده، ماجرا به پليس نيز گزارش شد. با گذشت چند روز، وقتي ضريب هوشي دختربچه به‌شدت پايين آمد و مرگ مغزي شدن او مطرح شد، ماجرا به قاضي ميرزايي، كشيك جنايي مشهد گزارش و وي همراه تيمي از مأموران راهي بيمارستان شد.

مادر رقيه در تحقيقات گفت: 2سال پيش با داشتن دختربچه‌اي خردسال از شوهرم جدا شدم و بعد از يك سال با مرد ديگري به‌طور موقت ازدواج كردم. مادرم در خانه‌اي اجاره‌اي زندگي مي‌كرد كه ما هم در كنار او زندگي مي‌‌كرديم. شوهر دومم گاهي اوقات عصباني مي‌شد و دخترم را اذيت مي‌كرد و موهايش را مي‌كشيد. تا اينكه روز حادثه به‌دليل اينكه چند روزي بيكار بود و از خانه بيرون نمي‌‌رفت، با او بحثم شد.

بحث ما به درگيري تبديل شد و در اين هنگام شوهرم كه دوباره عصبي شده بود به سراغ رقيه كه خوابيده بود رفت و شروع به كتك زدن او كرد. او را بلند كرد و به زمين كوبيد و بعد دوباره سراغش رفت و از پايش گرفت و سرش را به ديوار كوبيد. با ديدن اين صحنه فقط جيغ مي‌كشيدم و از همسايه‌ها كمك مي‌خواستم. شوهرم حتي مادرم را كه قصد ميانجيگري داشت، كتك زد. وقتي ديديم حال دخترم بد است، او را به بيمارستان منتقل كرديم كه به ما گفتند رقيه به كما رفته است.

در شرايطي كه مادربزرگ رقيه نيز اظهارات دخترش را تأييد مي‌كرد، قاضي جنايي به تحقيق از ناپدري او كه در بازداشت بود، پرداخت. مرد 38ساله اما مدعي شد كه همه دروغ مي‌گويند و اين مادرزنش بوده كه نوه‌اش را كتك زده است. اظهارات اين مرد در حالي بيان مي‌شد كه مادرزن او، فردي پير و ضعيف بود و هرگز نمي‌توانست اينچنين نوه‌اش را شكنجه كند.

بنابراين قاضي جنايي دستور بازداشت ناپدري را صادر كرد و اين در حالي است كه به گفته پزشكان اميدي به زنده ماندن رقيه نيست و فقط يك معجزه مي‌تواند او را به زندگي برگرداند. براساس اين گزارش، روز گذشته، پدر رقيه نيز كه از اين ماجرا باخبر شده بود با حضور در دادسرا عليه متهم پرونده شكايت كرد و گفت كه از وقتي از همسرش جدا شده وي محل زندگي‌اش را تغيير داده و به همين دليل در اين مدت موفق نشده بود كه دخترش را ببيند. هم‌اكنون تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

کد خبر 368530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha