همشهری آنلاین: تیم ملی الف کشورمان در دیدار پایانی رقابت‌های فوتوالی قهرمانی آسیا برابر تیم ملی الف تایلند که عنوان قهرمانی این مسابقات را یدک می‌کشید در یک مبارزه تماشایی شکست خورد و به مقام دوم قاره کهن دست یافت.

Footvolley Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این دیدار مهیج که عصر روز شنبه (9 ارديبهشت) برگزار شد، تیم الف کشورمان متشکل از عثمان سن سبیلی و جمیل کر با نتایج 18 بر 11 و 18 بر 13 (دو بر صفر) مغلوب حریف قدرتمند خود شد و به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

تیم ایران در این پیکار دیدنی و حساس نمایش خوبی داشت، اما ملی‌پوشان تایلند که از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و قهرمان بلامنازع قاره آسیا محسوب می‌شوند، توانستند با ارایه یک بازی هوشمندانه در نهایت به برتری برسند و قهرمان شوند.

از سویی دیگر تیم ملی ب ایران (حامد شادان و وحید ایمری) در دیدار رده‌بندی مغلوب تیم ملی ب تایلند شد و در رده چهارم آسیا قرار گرفت.

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات، حامد شادان به عنوان پدیده رقابت‌ها معرفی شد و جایزه ویژه‌ای به وی اهدا گردید.

ملی‌پوشان کشورمان را در این مسابقات معتبر، مهرداد رجبی به عنوان مربی و مسعود خسروی، سرپرست انجمن فوتوالی به عنوان مدیر هدایت می‌کردند.

اين مسابقات با حضور 14 تیم در چهار گروه در شهر کان چانابوری کشور تایلند برگزار ‌شد و با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

کد خبر 368428

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha