چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان ساعت ۲۱:۱۵ روز ۲۲ خرداد برگزار می‌شود و اگر شاگردان کی‌روش این تیم را شکست دهند هواداران حاضر در ورزشگاه بعد از افطار جشن صعود را به جام جهانی را برگزار می‌کنند.

تیم ملی فوتبال

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که تاکنون عملکرد بسیار خوبی در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از خود بر جای گذاشته، این شانس را دارد که در هشتمین بازی خود با پیروزی مقابل ازبکستان مجوز حضور در جام جهانی را در فاصله دو بازی باقی‌ مانده به پایان رقابت‌ها را کسب کند و بعد از برزیل و روسیه سومین تیم حاضر در این رقابت‌ها شود.

پیش از این قرار بود این دیدار روز 23 خرداد و همزمان با سایر بازی‌ها برگزار شود که به دلیل همزمانی این دیدار با نخستین شب از شب‌های قدر فدراسیون فوتبال نامه‌ای را مبنی بر تغییر زمان بازی به فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد و با موافقت آنها و تیم ملی ازبکستان، این بازی یک روز زودتر یعنی به 22 خرداد برگزار می‌شود.

امروز (چهارشنبه) ساعت برگزاری این دیدار اعلام شد که بر این اساس ایران و ازبکستان بعد از اذان مغرب ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 368162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha