همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران با انتقاد از لغو سفر تیمش به ازبکستان اعلام کرد که در صورت فراهم نشدن شرایط از هدایت این تیم کناره گیری خواهد کرد.

صانعی

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر لغو سفر تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران به ازبکستان برای برگزاری دو بازی تدراکاتی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: متاسفانه صبح امروز باخبر شدیم که این سفر لغو شده است. سئوال بنده این است که اگر قرار بود این سفر لغو شود، چرا برای آن برنامه‌ریزی کردند و حتی ویزای بازیکنان را گرفتند. اگر قرار بود این مسابقه کنسل شود چرا ما این همه کار و برنامه‌ریزی کردیم؟ چرا کمیته فنی تشکیل داده‌ایم و این برنامه‌های آماده سازی را در کمیته فنی تصویب می‌کنیم؟ الان نقش کمیته فنی چیست؟

وی تاکید کرد: کمیته فنی الان باید از ما دفاع کند. هیچکس نگفت که چه اتفاقی افتاده. نه توضیحی داده‌اند که چرا سفر لغو شده و نه اصلا برایشان اهمیت دارد. بدون مشورت با ما سفر به ازبکستان کنسل شده است. اگر بازی با ازبکستان لزومی نداشت چرا آنرا تصویب کردند؟

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: اگر قرار به صرفه جویی است چرا سه ماه پیش که ما درخواست بازی تدارکاتی داده بودیم، این مطلب را عنوان نکردند. ما در آستانه مسابقات آسیایی هستیم و قطعا برگزاری بازی تدارکاتی در آستانه این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر می‌دانستیم سفرهای دیگر را لغو می‌کردیم ولی تیم به ازبکستان می‌رفت.

صانعی که به شدت از لغو این سفر عصبانی بود، یادآور شد: از کمیته فنی می‌خواهم که نقش خودش را نشان بدهد. اینقدر که می گوییم کمیته فنی تشکیل شود و برنامه ها را در آن تصویب کنیم، الان باید از تیم ما دفاع شود. به ما توضیح بدهند که چرا این سفر لغو شده است. ما باید یک هفته دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شویم و چرا باید در آستانه این رقابتها، این اتفاق رخ بدهد.

وی افزود: بازی ما را کنسل کرده اند و اردوی هفته بعد ما پیش از مسابقات آسیایی مشخص نیست. اگر شرایط همینطور باشد، بنده به مسابقات آسیایی نمی‌روم. چه دلیلی دارد به این مسابقات بروم وقتی ارده‌ای برای نتیجه گیری ما نیست. ما ۶ ماه «سر قبری گریه کردیم که مرده‌ای در آن نبود.» بنده نه وقت اضافه ای دارم و نه عاشق سفر هستم. هرچه هم می‌گویم برای موفقیت تیم ایران در مسابقات آسیایی است که اهمیت زیادی دارد. هرکسی عشق سفر دارد بیاید و با تیم برود.

کد خبر 368159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha