ورزشکار کرمانی که در جریان درگیری با دوستش، او را به قتل رسانده بود صحنه این جنایت را بازسازی کرد.

حوادث

شامگاه 24بهمن سال گذشته جنايتي در كرمان رخ داد كه خيلي‌ها را شوكه كرد. قهرمان بدنسازي اين شهر كه به‌گفته دوستانش فردي خوش‌اخلاق و محبوب بود با دوستش كه او نيز جواني ورزشكار بود درگير شد و اين درگيري به زد و خورد كشيده شد و در نهايت قهرمان بدنسازي كرمان، دوستش را با ضربات چاقو به قتل رساند و پا به فرار گذاشت.

به‌دنبال اين ماجرا تحقيقات براي دستگيري عامل جنايت شروع شد و اين در حالي بود كه شاهدان مي‌گفتند قاتل و مقتول در زمان جنايت در حالت عادي نبودند.به گفته سجاد عليدادي سليماني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي عمومي و انقلاب كرمان، اين درگيري نيمه‌شب رخ داد و پس از فرار قاتل، دوستش به بيمارستان منتقل شد كه پيش از رسيدن به آنجا جان باخت.

اين در حالي بود كه قاتل با كمك يكي از همدستانش به بندرعباس وسپس به استان فارس فرار كرد و پس از آن نيز به سيستان و بلوچستان گريخت تا اينكه دوم فروردين ماه، در مخفيگاهش در زاهدان دستگير شد. وي ادامه داد: پس از دستگيري متهم، وي براي بازسازي صحنه جنايت به محل حادثه منتقل و در آنجا به جرم خود اقرار كرد و صحنه قتل را بازسازي كرد و در نهايت با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. براساس اين گزارش، پرونده اين جنايت پس از تكميل تحقيقات در اختيار دادگاه كيفري استان كرمان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 368074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha