همشهری آنلاین: رامبد جوان درباره علاقه‌اش به حضور در جشنواره‌ها و مسابقه‌ها بیان کرد که جشنواره ها برایش اهمیت دارد و اگر در مسابقه ای حضور داشته باشد رگ غیرتش بیرون می‌زند.

سینما

به گزارش مهر، رامبد جوان با حضور در پردیس سینمایی چارسو محل برپایی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره فیلم «نگار» که در این جشنواره حضور دارد و اینکه آیا از فیلم خاصی برای ساخت آن تاثیر گرفته است یا خیر؟ بیان کرد: بدیهی است که وقتی شما به فیلم علاقه زیادی داشته باشید و دائم در حال تماشای فیلم های مختلف باشید ممکن است از آنها تاثیر هم بگیرید اما اینکه بخواهم بگویم از کدام فیلم تاثیر گرفته ام خودم هم اکنون نمی دانم.

وی ادامه داد: با این حال به طور مثال من عاشق کارگردانی همچون گای ریچی یا اسکورسیزی هستم و یا عاشق سینمای اکشنم و آنچه که دوست دارم روزی انجامش دهم جنسی از اکشن است که نوعی گروتسک و نوعی شوخی در آن وجود دارد که تارانتینو و یا همان گای ریچی آن را در فیلم های خود پیاده می کنند که البته در «نگار» این کار انجام نشد.

جوان درباره «نگار» توضیح داد: من «نگار» را بسیار با حوصله ساختم و هر آنچه را که دوست داشتم در آن انجام دادم بنابراین اگر ضعفی در آن وجود دارد خودم گردن می گیرم.

این کارگردان سینما درباره اینکه آیا دوست دارد «نگار» در بخش مسابقه جشنواره جهانی فجر موفق باشد، یادآور شد: مسلم است که دوست دارم، من اصلا اینگونه نیستم که بگویم مسابقه ها برایم اهمیتی ندارند و اتفاقا اگر من مسابقه ببینم رگ غیرتم بیرون می زند. از مسابقه «ادابازی» در «خندوانه» هم می توان فهمید که من خیلی علاقمند به مسابقه هستم و خون جلوی چشمانم را می گیرد. (با خنده)

وی در پایان با اشاره به سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر نیز بیان کرد: در آن جشنواره هم ما حدود ۹ نامزد داشتیم و هر یک از بخش ها را که نام می بردند من هیجان داشتم. البته من نمی گویم که فلان جایزه حق من بود چون می دانم داوری وجود دارد و به هر حال به قواعد داوری احترام می گذارم ولی فکر می کنم در سی جی آی، فیلمنامه و بازیگری زن برای نگار جواهریان نیز باید نامزد می شدیم.

کد خبر 368051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha