همشهری آنلاین: قائم مقام معاون صدا از اختصاص چهار شبکه رادیویی ایران، جوان، ورزش و معارف برای مناظره نامزدهای انتخابات خبرداد و گفت: چهار استودیو برای ضبط گفت‌وگوی نامزدها پیش‌بینی شده است.

سریال

به گزارش ايسنا؛ نورالدین جعفری قائم‌مقام معاون صدا درباره‌ رویکرد برنامه‌های انتخاباتی در رادیو گفت: معاونت صدا هم سهمی در برنامه‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارد و طبق مصوباتِ ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، همکاران ما زیرساخت‌هایی را آماده کرده‌اند.

وی ادامه داد: چهار استودیو برای ضبط گفت‌وگوهای نامزدها پیش‌بینی کرده‌ایم و چهار شبکه رادیو ایران، جوان، ورزش و معارف بر اساس پیش‌بینی‌های از قبل برنامه‌ریزی شده عهده‌دار ضبط و پخش مستقیم مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری خواهند بود.

قائم‌مقام معاون صدا عنوان کرد: ملاک و کنداکتور ما برای پخش این برنامه‌ها بر اساس قرعه‌کشی شب گذشته با حضور نمایندگان کاندیداها در سازمان انجام می‌شود.

وی همچنین درباره برنامه‌های دیگر رادیو برای انتخابات اظهار داشت: برای اینکه مردم بیشتر با برنامه‌های انتخاباتی آشنا شوند، ما از هفته گذشته مجموعه برنامه‌های خود را به اطلاع مخاطبان رساندیم. برنامه تبیینی و اطلاع‌رسانی مطابق کنداکتور از همه شبکه‌ها پخش می‌شود. در ضمن برای ضبط برنامه کاندیداها از بهترین امکانات استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا،مناظره‌های نامزدها در رایو ضبطی خواهد بود.

کد خبر 368050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha