یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

«عشق زیاد» انگیزه‌ای بود که باعث شد مردی به‌خاطر آن دست به قتل همسرش بزند.

دادگاه متهم

مرد جنايتكار كه از نظر رواني در سلامت كامل به سر مي‌برد، مدعي است هنگام وقوع جنايت دچار جنون شده است. اين مرد كه 26سال دارد متهم است روز 23دي‌ماه سال 93در جريان جنايتي هولناك همسرش را در خانه‌شان واقع در پاكدشت به قتل رسانده است.

او يك روز بعد از جنايت نزد پليس رفت و گفت همسرش مفقود شده است اما مأموران همان موقع به او مظنون شدند و وقتي تحت بازجويي قرار گرفت، اعتراف كرد كه همسرش را به قتل رسانده است. او در ادامه صحنه جنايت را بازسازي كرد و در نهايت صبح ديروز در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد. در اين جلسه كه به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده و با حضور قاضي ملكي و قاضي غفاري برگزار شد، ابتدا اولياي دم گفتند خواسته‌شان قصاص داماد جنايتكارشان است و حاضرند تفاضل ديه او را نيز پرداخت كنند. سپس متهم در جايگاه ايستاد و در دفاع از خودش گفت: اتهامم را قبول دارم. آن شب دلشوره زيادي داشتم.

حمام رفته بودم اما مدام صدايي در سرم بود. وقتي بيرون آمدم ديدم همسرم مي‌خواهد از خانه بيرون برود. سر اين موضوع با او درگير شدم. ابتدا مشتي به‌صورتش زدم و در ادامه او را به اتاق بردم و سيم كامپيوتر را دور گردنش پيچيدم و او را خفه كردم. خودم هم نمي‌دانستم چرا اين كار را مي‌كنم. از اتاق بيرون آمدم و يك سيگار كشيدم و بعد به خانه خواهرم در تهران رفتم. آن شب كابوس مي‌ديدم. نيمه‌شب دچار تشنج شدم و من را به بيمارستان بردند.

يك روز بعد به مامازن رفتم و يك چمدان بزرگ خريدم. مي‌خواستم جسد را داخل آن بگذارم اما جا نشد. دوباره از خانه بيرون رفتم و اين بار يك كيف بزرگ خريدم و جسد را داخلش قرار دادم و آن را سر كوچه گذاشتم. بعد خانه را تميز كردم و به كلانتري رفتم و گفتم همسرم ناپديد شده است اما مأموران به من شك كردند و من هم همه‌‌چيز را براي‌شان تعريف كردم. متهم ادامه داد: من همسرم را دوست داشتم و همين عشق زياد باعث شد دست به اين كار بزنم. آن لحظه دچار جنون شده بودم و نمي‌توانستم خودم را كنترل كنم. با پايان اظهارات متهم ختم جلسه اعلام شد و قرار است قضات دادگاه به‌زودي رأي خود را صادر كنند.

کد خبر 367939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha