یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

اولین تجربه کارگردانی مهران مدیری که فرصت حضور در جشنواره سی‌وپنجم را از دست داده بود، یکی از گزینه‌های احتمالی اکران در عید سعید فطر است.

به گزارش همشهري، مطرح‌ترين چهره طنز تلويزيون در بيش از 2دهه اخير كه پيش از اين شبكه نمايش خانگي را هم آزموده بود، سرانجام سال گذشته تصميم گرفت روي صندلي كارگرداني سينما بنشيند. مديري با پيشينه بازي در سينما، پروانه توليد «ساعت 5 عصر» را دريافت كرد و آن را با هدف رساندن به جشنواره فجر كليد زد؛

هر چند به آن هدف خود نرسيد و ترجيح داد فيلم را بدون حاشيه براي اكران عمومي در بهترين زمان ممكن آماده كند. رد شدن از سوي هيأت انتخاب يا طولاني شدن روند پس‌توليد دلايلي بود كه براي غيبت ساعت 5‌عصر در جشنواره ذكر مي‌شد. مديري كه اين روزها با سخنان پرحاشيه‌اش در «دورهمي» حسابي جنجالي شده، شايد دارد فضا را براي اكران موفق فيلم اول خود آماده مي‌كند.

گرچه به‌نظر مي‌رسد نام او در مقام كارگردان مي‌تواند بسياري از علاقه‌مندانش را راهي سالن‌هاي تاريك سينما كند و فروشي خوب براي ساعت 5 عصر رقم بزند. پس از آنكه پيمان قاسمخاني در نخستين تجربه كارگرداني در سينما با «خوب، بد، جلف» ابتدا در بخش مسابقه جشنواره فيلم فجر و سپس اكران نوروزي به توفيق رسيد، حالا نوبت يار ديرين اوست تا بخت خود را در اكران عمومي بيازمايد.

اگر ساعت 5 عصر در روزهاي منتهي به عيد سعيد فطر روي پرده برود، احتمال موفقيت مديري در گيشه بسيار بيشتر مي‌شود و او مي‌تواند گام دوم را در سينما محكم‌تر و با اعتماد به نفس بيشتر بردارد. از سوي ديگر، شوراي پروانه نمايش براي فيلم‌هاي «زير سقف دودي» پوران درخشنده، «ويلايي‌ها» منير قيدي و «اشك نرگس» احمد عبداللهيان مجوز اكران صادر كرده است. در اين ميان، ويلايي‌ها در اكران دوم بهار روي پرده مي‌رود و احتمال دارد زير سقف دودي، گزينه اكران در عيد فطر باشد.

کد خبر 367918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha