همشهری آنلاین: رامین رضاییان کاملا از پرسپولیس طرد شده و بعد از برانکو ایوانکوویچ، نوبت به بازیکنان این تیم رسید تا کاملا ارتباط خود با او را قطع کنند.

پرسپولیس

به گزارش ایلنا، رامین رضاییان علیرغم کیفیت فنی فوق‌العاده اخلاق خاص خودش را دارد، مساله ای که باعث شده او در انزوا قرار گرفته و در نهایت در خروجی باشگاه به او نشان داده شود. شاید همین مساله هم بود که باعث شد در روزهایی که به شدت از سوی برانکو ایوانکوویچ تحت فشار قرار داشت، هم‌تیمی‌هایش به حمایت از او نپردازند. برخلاف اتفاقی که برای دیگر بازیکنان این تیم در دوران مشکلات‌شان با باشگاه و یا هواداران رخ داد که با حمایت همه جانبه‌ی آنها همراه بود.

ماجرای اخراج و در نهایت جدایی رامین رضاییان اما اکنون وارد فاز جدیدی شده است و بازیکنان این تیم در اقدامی هماهنگ او را از صفحه شخصی‌شان آنفالو کرده‌اند تا تنها راه ارتباطی‌شان با او نیز کاملا قطع شود.

این اتفاق البته به نظر می‌رسد بی ارتباط با کلیپ پخش شده از برنامه نود نداشته باشد. جایی که بازیکنان این تیم بعد از کسب عنوان قهرمانی روبروی دوربین این برنامه قرار گرفتند و در پاسخ به سوالی در خصوص «وصله‌ی ناجور تیم» به کنایه نام او را بردند.

این صحبت بلافاصله با واکنش رامین رضاییان همراه شد و با پست او در اینستاگرام مسیر به سمت دیگری رفت. هرچند فرشاد احمدزاده بلافاصله با انتشار پستی در اکانت رسمی خود ضمن عذرخواهی از این بازیکن اعلام کرد صرفا این جمله را به شوخی گفته و قصدی از آن نداشت. اما این کشمکش بین بازیکنان ادامه داشت و با پاسخ‌هایی بین طرفین البته در صفحه مجازی همراه بود تا در نهایت اتفاقی عجیب رخ دهد و بازیکنان پرسپولیس در اقدامی کاملا هماهنگ به حذف او در صفحه رسمی خود از جمع دوستان‌شان بپردازند. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، مهدی طارمی و ... با حذف این بازیکن ماجرای رضاییان را وارد فاز تازه‌ای کردند و البته باید دید این اتفاق دقیقا به خاطر چه موضوعی از سوی آنها همراه بوده است. رامین رضاییان نیز البته این بازیکنان را در جمع دوستان اینستاگرامی خود ندارد.

کد خبر 367903

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha