پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدافع بارسلونا بعد از ناکامی برابر یوونتوس اعتراف کرد که تیم حریف بهتر و شایسته تر از آنها بود.

پیکه

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا با تساوی ناامید کننده ای که در نوکمپ برابر یوونتوس به دست آورد از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

آبی-اناریها با توجه به شکست سه بر صفر در دیدار رفت برابر یوونتوس وداع زود هنگامی با لیگ قهرمانان اروپا داشتند.

جرارد پیکه بعد از بازی گفت: این ناکامی بزرگی برای ما بود، با این حال حاضران در نوکمپ واکنش بسیار خوبی نشان دادند و این برای ما مهم تر و ارزشمندتر از هر چیزی است. یوونتوس تیم بزرگی است و باید اعتراف کنم که آنها بهتر از ما بازی کردند.
او ادامه داد: برای یوونتوس آرزوی موفقیت می کنم و این موفقیت را به آنها تبریک می گویم. معتقدم این یوونتوس شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری دارد. ایتالیایی ها تبحر بسیار بالایی در کارهای دفاعی دارند و جبران شکست سه بر صفر برابر یووه بسیار سخت بود.

پیکه درباره دیدار حساس برابر رئال مادرید در لالیگا که قرار است یک شنبه 3 ارديبهشت برگزار شود، گفت: دیدار بسیار مهمی پیش رو داریم. می خواهیم پیروز این دیدار بزرگ شویم. درست است که در وضعیت خوبی به سر نمی بریم اما تنها به دنبال پیروزی هستیم.

بارسلونا در رقابت های لالیگا هم وضعیت خوبی ندارد. این تیم با یک بازی بیشتر و سه امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم جدول رده بندی جای دارد.

کد خبر 367584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha