سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نمایش سفر به آیین‌های ایران زمین ویژه بانوان به طراحی و سرپرستی لیلا عظیم پور پنجشنبه ۳۱ فروردین به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش ایینی

 روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران ضمن اعلام این خبر نوشت: نمایش«سفر به آیین‌های ایران زمین» در قالب نمایش آیینی و با هدف گسترش و معرفی آیین‌ها و فرهنگ اقوام ايراني اجرا خواهد شد. در این نمایش دختري از دنياي مدرن سفری را به دنياي کهن آغاز مي‌كند، وی در این سفر با زوایای گوناگون و پنهان فرهنگ غني، آداب و رسوم ،آيين‌ها و پوشش زيباي اقوام مختلف ايران زمين آشنا و شیفته آنها می‌شود. در این نمایش بر حفظ اصالت ایرانی از سوی جوانانی که با جنبه‌های گوناگون و گاهی فراموش شده فرهنگ ایرانی رو به رو نشده‌اند تاکید می‌گردد.

نقش آفرينان این برنامه عبارتند از : شقايق صمدي، سپيده سهرابي، فائزه احدي، سارا محمدپور، مهسامعارف‌وند ، مائده قنبري، ليلاگنج خاني، آتناكريمي، ميتراكيارشي، ساراطهماسبي، بيتايعقوبي راد، كيانا كرمي، ستاره دهقاني، مهلاتوكلي، فرنوش طيبي، پريسامدرسي، الناز شاكري، هليا دهقاني نعيمه مستي زاده.

همچنین مهناز آباديان در نقش راوی در این نمایش حضور خواهد داشت.

نمایش «سفر به آیین‌های ایران زمین» ویژه بانوان پنج شنبه 31 فروردین ماه ساعت 16 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد. علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه نمایند.

کد خبر 367440

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha