مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
۰ نفر

تمامی ایستگاه‌های مترو به آسانسور مجهز شده و آسانسور بعضی از ایستگاه‌ها نیز نوسازی و بهسازی خواهد شد.

محمد احمدي بافنده مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران اظهار داشت: در تلاش براي بهره‌برداري هر چه سريع‌تر از خط7 متروي تهران هستيم كه به اين منظور همكاري شركت هلدينگ و بهره‌برداري افزايش پيدا كرده است، به‌طوري كه در حوزه زيربنايي، نقليه و امور ايستگاهي همزمان با اتمام كار در هر ايستگاه، رفع اشكالات، آماده‌سازي‌ و بهره‌برداري نيز صورت مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه بايد اقداماتي انجام شود تا همه اقشار مردم به‌خصوص معلولان، جانبازان و روشندلان بتوانند به راحتي از وسايل حمل‌ونقل عمومي ازجمله مترو استفاده كنند، افزود: در اين راستا تمامي ايستگاه‌هاي فاقد آسانسور در خطوط مترو به آسانسور مجهز شده و آسانسور بعضي از ايستگاه‌ها نيز نوسازي و بهسازي خواهد شد.

همچنين در بعضي از ايستگاه‌ها كه شرايط براي احداث آسانسور وجود ندارد، بايد از وسايلي استفاده شود تا معلولان به راحتي قادر به طي كردن پله‌هاي موجود در ايستگاه براي رسيدن به قطار مترو باشند. احمدي بافنده در ادامه تصريح كرد: نخستين دستگاه براي تردد راحت معلولان در ايستگاه ميدان وليعصر راه‌اندازي شده كه تيم‌هاي خدماتي براي ارائه خدمات بهتر به اين افراد به‌صورت ويژه حضور خواهند داشت.

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران با اشاره به اينكه با وجود نبود هماهنگي بين مقدار بودجه اختصاص داده شده به مترو و نياز واقعي اين شركت اما ناچار به گذراندن چرخ اين وسيله حمل‌ونقل عمومي براي خدمت‌رساني به مردم هستيم، اضافه كرد: مطالعات لازم در حال بررسي است تا خطوط 8و 4مترو كه مربوط به فرودگاه امام خميني(ره) و مهرآباد مي‌شود، براي دسترسي بهتر شهروندان به‌صورت شبانه‌روزي شود.

کد خبر 367351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha