همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امروز این نیرو یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت دفاعی کشور است تصریح کرد: نیروی هوایی با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات نظامی جزو قدرتمندترین نیروهای مسلح منطقه است.

نیروی هوایی ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در جمع دانشجویان وظیفه مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان حسینی نیک فرمانده این یگان برگزار شد، عنوان کرد.

وی گفت: خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای خودسازی افراد است و می توان با تغییر نوع نگاه به آن از این لحظات استفاده بهینه داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران همه کارها فلسفه خاص خود را دارد به طوری که حتی نگهبانی بدون اسلحه نیز می تواند در بالا رفتن سطح مسئولیت پذیری افراد موثر باشد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به اهمیت دوران سربازی برای جوانان اظهار داشت: خدمت سربازی در تمام کشورهای دنیا به شیوه های مختلف مرسوم است و همه حکومت ها به نیروهای آماده نظامی نیاز دارند تا در صورت لزوم بتوانند از آنان برای حفظ و حراست از دستاورد های خود استفاده کنند.

وی در ادامه ضمن توصیه به دانشجویان وظیفه برای حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: انتخابات مظهر قدرت و اقتدار ایران اسلامی است و وظیفه همه ما و به ویژه قشر جوان حضور گسترده در انتخابات و ادای تکلیف سیاسی در قبال کشور است.

کد خبر 367074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha