همشهری آنلاین: دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ایران برابر الریان قطر با تساوی به پایان رسید. حسرت برای گل به دل ماند با به باد رفتن آن پنالتی.

پرسپولیس صفر - الریان صفر

به گزارش ایسنا، در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر رفت. این دیدار از ساعت ۱۹ با سوت ریوجی ساتو داور ژاپنی، آغاز شد و در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مهم‌ترین صحنه بازی در نیمه نخست پنالتی‌ای بود که مهدی طارمی در دقیقه ۴۳ از دست داد. گزارش کامل بازی را در ادامه می‌خوانید.

دیدار پرسپولیس و الریان با تساوی بدون گل پایان یافت. پرسپولیس با این تساوی پنج امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. الریان هم با هفت امتیاز در صدر جدول ماند.

دقیقه ۹۳، سید جلال حسینی سومین بازیکن پرسپولیس بود که کارت زرد گرفت.

دقیقه ۹۳، باز هم سوریا با بیرانوند تک به تک شد و این بار توپش به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۹۲، سوریا در موقعیت تک به تک با بیرانوند شوت فنی زد که خیلی خطرناک بود و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹، محسن ربیع خواه به جای سروش رفیعی به میدان آمد.

دقیقه ۸۸، سوریا با بیرنوند تک به تک شد اما خوشبختانه نتوانست از این فرصت بهره ببرد.

دقیقه ۸۷، کرنر دیگری برای پرسپولیس به دست آمد. این کرنر تکرار شد.

دقیقه ۸۲، چیزی نمانده بود مدافع الریان دروازه خودی را باز کند اما در نهایت باز هم یک کرنر بی حاصل نصیب پرسپولیس شد.

دقیقه ۸۰، ضربه سر فنی علی‌پور از بالای دروازه الریان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵، خطای رفیعی روی مدافع الریان در محوطه جریمه این تیم قطری باعث شد داور به او کارت زرد بدهد.

دقیقه ۶۹، باز هم پرسپولیس به کرنر دست یافت. این بار شوت طارمی را عمر باری به کرنر فرستاد و این کرنر هم سودی برای سرخ‌پوشان نداشت.

دقیقه ۶۵، تاباتا باز هم برای الریان ضربه ایستگاهی زد و این بار هم سودی برای این تیم قطری نداشت.

دقیقه ۶۲، علی علی‌پور با پاس بلند بیرانوند با عمر باری تک به تک شد اما در جدال با مدافع الریان سرنگون شد و منتظر اعلام پنالتی بود اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۵۷، حسین ماهینی هم با ضربه سر توپ را به جایی فرستاد که باری ایستاده بود.

دقیقه ۵۴، مسلمان کرنری را به روی دروازه الریان فرستاد ولی ضربه سر محکم رفیعی درست به جایی رفت که عمر باری ایستاده بود.

دقیقه ۵۳، خطای محرمی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس اعلام شد. تاباتا توپ را به روی دروازه فرستاد ولی حاصلی در بر نداشت.

دقیقه ۴۷، گارسیا روبه‌روی دروازه پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالی که فقط بیرانوند را مقابل خود می‌نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و فقط یک کرنر کسب کرد.

دقیقه ۴۶، ضربه سر طارمی به تیر دروازه الریان برخورد کرد.

ساعت ۲۰:۰۵ نیمه دوم بازی آغاز شد.

  • نیمه نخست به پایان رسید.

اعتراض دروازه‌بان الریان به داور باعث شد از ریوجی ساتو کارت زرد بگیرد. عمر باری به لیزر انداختن تماشاگران به روی چشمانش اعتراض داشت.

دقیقه ۴۲، خطا روی مهدی طارمی داور را بر آن داشت که برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. طارمی ضربه را فنی زد ولی توپ از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۱، پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد اما از آن نتوانست بهره‌ای ببرد.

دقیقه ۴۰، سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه شوت محکمی زد ولی دروازه‌بان الریان توپ را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۳۸، مهاجم الریان در حالی که توپ در اختیار بیرانوند بود به آن ضربه زد که این کارش باعث شد درگیری مختصری بین او و تاباتا صورت بگیرد.

دقیقه ۳۲، علی علی‌پور روبه‌روی محوطه جریمه الریان به توپ رسید و در حالی که امیری در آن سوی محوطه جریمه تنها بود، علی‌پور خودش شوت کرد که حاصلش فقط یک ضربه کرنر بود.

دقیقه ۳۱، سباستین سوریا روی ضد حمله الریان با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه‌بان پرسپولیس از دروازه خارج شد و توپ را دور کرد.

دقیقه ۲۵، ضربه ایستگاهی خطرناکی توسط تاباتا به روی دروازه پرسپولیس ارسال شد اما بیرانوند توپ را مهار کرد و بازی را سریع آغاز کرد. در ادامه پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد. کرنر تکرار شد و در بار دوم طارمی حرکت توپ را با ضربه سر قطع کرد اما توپش به بیرون از زمین رفت.

دقیقه ۲۴، سروش رفیعی با پاس بسیار خوبی طارمی را داخل محوطه جریمه الریان صاحب توپ کرد اما مدافع الریان اجازه نداد که طارمی گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۲، خطای شدید سروش رفیعی نزدیک محوطه جریمه الریان باعث شد که داور تذکر تندی به او بدهد.

تا این دقیقه از بازی، به نظر می‌رسید بازی پرسپولیسی‌ها با استرس فراوان همراه است و این مساله تعداد پاس‌های اشتباه سرخ‌پوشان را افزایش داده بود.

دقیقه ۱۶، حمله خطرناک الریان نزدیک بود برای پرسپولیس گران تمام شود اما مدافعان سرخ‌پوش، توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۱۱، تاباتا در حالی که با بیرانوند تک‌به‌تک شده بود، نتوانست توپ را به تور برساند و بیرانوند شوت زمینی مهاجم الریان را مهار کرد.

دقیقه ۴، مهدی طارمی از سمت راست دروازه الریان نفوذ کرد و توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد اما علی علی‌پور در حالی که از توپ دور بود، تکل زد و به دروازه‌بان الریان برخورد کرد. داور به این دلیل علی‌پور را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۲، نخستین حمله را بازیکنان پرسپولیس انجام دادند اما نتوانستند از فرصتی که ساخته بودند استفاده کنند اما همین حمله شور و هیجان را به سکوهای ورزشگاه کشاند.

ترکیب پرسپولیس: علی‌رضا بیرانوند، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، سروش رفیعی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، علی علیپور، مهدی طارمی و وحید امیری.

کد خبر 366629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha