همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، از ۲۵ سال تلاش علمی و عملی دکتر حسن بشیر در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی تجلیل بعمل خواهد آمد.

حسن بشیر

دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته علمی دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب افزود؛ اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی و کمیته علمی دوازدهمین همایش روابط‌عمومی تصمیم گرفتند تا در این همایش از تلاش‌های علمی و عملی دکتر حسن بشیر عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) تجلیل و قدردانی بعمل آورند.

سلطانی‌فر در ادامه و در خصوص برخی از اقدامات عملی صورت پذیرفته توسط ایشان در طول ۲۵ سال گذشته گفت: معاونت پژوهشی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، مدیریت گروه ارتباطات و دین مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق (ع)، ریاست دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مسئولی و سردبیری چندین نشریه، برخی از فعالیت‌های عملی ایشان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: ارایه ۵ مقاله در دوره‌های گذشته همایش‌ روابط‌عمومی الکترونیک، تالیف، ترجمه و ویراستاری بیش از ۵۰ عنوان کتاب و دانشنامه، بیش از ۱۴۰ عنوان مقاله داخلی و خارجی و برگزاری و اجرای چندین کارگاه و طرح پژوهشی از جمله برخی اقدامات علمی ایشان در طول سالیان گذشته بشمار می‌روند.

سطانی‌فر در پایان و در خصوص سوابق و دوره‌های پیشین این مراسم گفت: در نخستین دوره این همایش از مقام علمی مرحوم دکتر کاظم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران، در دورهای دوم تا ششم به ترتیب از دکتر یونس شکرخواه، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر محمد سلطانی‌فر و دکتر داود زاعیان تحت عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک، در هفتمین دوره از دکتر مهدی محسنیان‌راد به واسطه ۳۰ سال خدمت به دانش ارتباطات، در نهمین دوره از دکتر مهدی فرقانی به دلیل ۴۲ سال فعالیت علمی و عملی و در یازدهمین دوره نیز از ۳۹ سال فعالیت سید فرید قاسمی در عرصه روزنامه‌نگاری و پژوهش، تجلیل بعمل آورده شده است.

لازم به ذکر است دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابط‌عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی، در تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

علاقمندان به این همایش‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www.۷pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۸۰۷۴۵۳ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد خبر 366192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha