سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

سیروس مقدم که عصر روز دوشنبه برای تشریح ویژگی‌های سریال نوروزی خود مقابل نمایندگان رسانه‌های گروهی نشسته بود، جزئیاتی تازه از تولید فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» را هم اعلام کرد.

به گزارش همشهري، در شرايطي كه در آخرين روزهاي سال 95برخي خبرها از كليد خوردن پروژه پايتخت5در قبرس حكايت داشت، كارگردان و تهيه‌كننده، روز گذشته اعلام كردند كه نگارش فيلمنامه همچنان ادامه دارد و كسي از عوامل در هيچ‌ جاي دنيا مقابل دوربين نرفته است. اين در حالي است كه روابط عمومي سازمان اوج به‌عنوان سرمايه‌گذار فصل پنجم پايتخت يك روز پيش‌تر اعلام كرده بود: «ضبط صحنه‌هاي خارج از كشور در شهر گيرنه قبرس آغاز شده است.»

بر اين اساس، ساخت پايتخت5 حدود 10روز ديگر در ايران كليد مي‌خورد. مقدم در نشست خبري خود با اشاره به سفر خارج از كشور گروه توليد گفت: هنوز مقصد قطعي مشخص نيست. ما 4قسمت را در خارج از ايران تصويربرداري مي‌كنيم و بعد عوامل دوباره به ايران بازمي‌گردند و به جنوب مي‌روند. فيلمنامه حدود ۶ قسمت نوشته شده و 3قسمت اول سريال در شمال مي‌گذرد. پيش‌درآمدي هم در اين قسمت‌هاي براي رفتن آنها به خارج وجود دارد.

خبر ديگر از پايتخت5حضور نداشتن سعيد آقاخاني در ميان بازيگران است؛ شايعه‌اي كه در چند رسانه منتشر شده و دهان به دهان نقل مي‌شد. ضمن اينكه بهرام افشاري كه در فصل دوم پايتخت حضوري كوتاه داشت، پس از تجربه موفق «علي‌البدل» به جمع بازيگران اصلي پايتخت5خواهد پيوست.

در فاصله كمتر از 2‌ماه تا آغاز‌ماه رمضان، به‌نظر مي‌رسد گروه توليد از برنامه زمانبندي‌شده براي رساندن فصل پنجم پايتخت به جدول پخش رمضاني شبكه يك تا حدودي عقب افتاده است. اگر قرار باشد محبوب‌ترين سريال سال‌هاي اخير تلويزيون در شب‌هاي رمضان 96روي آنتن برود، چاره‌اي جز عجله در توليد نيست.

کد خبر 366063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha