همشهری آنلاین: معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: بیش از دو هزار پرواز از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ لغایت چهارم فروردین ۱۳۹۶ از این فرودگاه بین‌المللی انجام شده که نسبت به دوره مشابه گذشته ۱۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

Airport

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، «کوروش فتاحی» افزود: تعداد دو هزار و 110 سورتی پرواز از 25 اسفند ماه 1395 تا دیروز(شنبه پنجم فروردین) از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انجام شده و در این مدت بیش از 305 هزار نفر از این فرودگاه جابجا شده‌اند.

وی بیان داشت: اوج پروازها در تاریخ 29 اسفندماه بود که با 268 پرواز رکورد جدیدی به ثبت رسید.

فتاحی خاطرنشان کرد: مسیرهای اصلی مسافران نوروزی کشورهای ترکیه، امارات متحده عربی(دوبی)، مالزی، تایلند، قبرس، آذربایجان و گرجستان، همچنین نجف و کربلای معلی بوده است.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به تاخیر پروازها، ادامه داد: تاکنون دو مورد تاخیر به ثبت رسیده که با مدیریت موضوع، خدمات لازم به مسافرن از جمله پذیرایی اولیه، هتل و هماهنگی برای تامین هواپیما و انجام پرواز انجام شده است.

به گزارش ایرنا، پیشتر سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود در سه روز نخست سفرهای نوروزی(شامل روزهای 25، 26 و 27 اسفندماه) 2 هزار و 666 پرواز داخلی و خارجی در کشور انجام شده است.

کد خبر 365574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha