مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: براساس برنامه ریزی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون در مجموع ۴۲۰ مرکز عرضه قلیان در کشور تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، رضا غلامی افزود: برابر برنامه بازرسی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته (1395) تاکنون در مجموع 932 هزار نوبت بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت از اماکن و مراکز مختلف صورت گرفت.

وی اظهار داشت: توسط بازرسان بهداشت محیط در این مدت یک هزار و 373 تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی را کشف و معدوم ساختند و از بیمار شدن حدود 26 میلیون نفر از مردم و مسافران نوروزی جلوگیری شد.

غلامی ضمن تشریح بازرسی های انجام شده، گفت: 683 هزار نوبت بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، 179 هزار نوبت بازرسی از اماکن عمومی حساس از جمله آرایشگاه ها، هتل ها و مراکز اقامتی و 22 هزار نوبت بازرسی از اماکن بین راهی، 36 هزار نوبت بازرسی از سامانه های آبرسانی و بیش از 12 هزار نوبت بازرسی از مراکز عرضه قلیان انجام شد.

به گفته وی، تاکنون یک هزار و 134 مرکز متخلف عرضه قلیان به مراجع قضایی معرفی شدند و علاوه بر این، 420 مرکز عرضه قلیان در کشور نیز تعطیل شدند.

کد خبر 365486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha