همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از موضوعاتی که وظیفه نیروی انتظامی به شمار می‌رود، حفظ امنیت کشور است و اکنون هیچ مشکلی امنیتی در کشور نداریم.

 فارس نوشت: حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سبحانی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی اظهار کرد: این نیرو در طول سال به مردم خدمت رسانی می‌کند، همچنین پرسنل نیروی انتظامی در ایام نوروز در آماده باش هستند و آن‌ها از روز 25 اسفند تا 15 فروردین به صورت تمام وقت به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این ایام نوروز قرارگاه ویژه‌ای در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی شده است، در این ایام ترددها در جاده‌های کشور افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل شاهد افزایش آمار تصادفات و تلفات انسانی در ایام نوروز هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در سال 95 با وجودی که دو میلیون خودرو به خودروهای کشور اضافه شد، اما آمار کشته‌های تصادفات نسبت به سال 94، 500 نفر کمتر بود، این مساله به دلیل همکاری مردم و همت پرسنل نیروی انتظامی بود.

اشتری با اشاره به اقدامات فرهنگی توسط نیروی انتظامی اظهار کرد: در زمینه فرهنگ‌سازی در میان مردم برای کاهش آمار تصادفات اقدامات زیادی را انجام دادیم و این اقدامات موجب کاهش تصادفات و آرامش مردم شد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که وظیفه نیروی انتظامی به شمار می‌رود، حفظ امنیت کشور است و اکنون هیچ مشکلی امنیتی در کشور نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب یکی از موضوعاتی که در سال 96 آن را دنبال می‌کنیم، مقابله و مبارزه با کالاهای قاچاق است. ورود این کالاها به کشور موجب تعطیلی کارخانه‌های داخلی می‌شود. به دنبال حفظ امنیت تولیدکنندگان در کشور هستیم تا تولید متوقف نشود و امیدواریم که این ماموریت را به خوبی در سال 96 انجام دهیم.

اشتری با اشاره به راهبرد نیروی انتظامی اظهار کرد: بحث حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنیم، روحیه معنوی کارکنان نیروی انتظامی روز به روز بیشتر می‌شود و نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی انجام داده است و به دنبال ارتقا|ء این کارها در سال جدید هستیم.

وی ادامه داد: پلیس فتا در موضوع فضای مجازی و جرایم آن اقدامات خوبی انجام داده است، 80 درصد جرایمی که به ما در حوزه فضای مجازی اطلاع داده شده است را کشف و با آن برخورد کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در حوزه فضای مجازی اقدامات خوبی صورت گرفته است، اما این اقدامات کافی نیست.

کد خبر 365473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha