همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: متأسفانه در چند روز ابتدایی سفرهای نوروزی شاهد کشته شدن ۵۸ از هموطنان بودیم که این وضعیت تأسف‌بار است.

تسنیم نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: در ابتدای سفرهای نوروزی متأسفانه 58 نفر از هموطنان جان خود را در حوادث جاده‌ای از دست داده‌اند که این وضعیت بسیار تأسف‌بار است.

وی افزود: بیاحتیاطی رانندگان و عدم توجه کافی به جاده و همچنین شلوغی محورهای مواصلاتی دلیل این آمار تصادفات و کشته‌های است که امیدواریم با رعایت بیش از پیش مردم و تلاش بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان این آمار افزایش نداشته باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه بیش از 1600 دوربین در جاده‌های کشور رفتار ترافیکی، شلوغی جاده‌ها و تردد مسافران را بر عهده دارند ولی با تمام این وجود باز هم شاهد تصادفات مرگباری هستیم که ایام نوروز به به کام همه مردم ایران تلخ می‌کنند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مردم باید در جاده‌ها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تأکید کرد: هموطنان باید در سفرهای نوروزی به توصیه‌های پلیس گوش کرده و تاریخ سفرهای خود را تنظیم کنند تا کمترین بار ترافیکی را برای جاده‌ها به همراه داشته باشد.

وی همچنین از توزیع سبد کالا به برخی از خانوار نیازمند در کشور خبر داد و گفت: دولت تمام تلاش خود را کرده است تا نیازمندان هم بتوانند بخشی از نیازهای خود را تأمین کنند.

وزریر کشور بیان کرد: در مورد میوه تنظیم بازار و گوشت و مرغ تعاونی هم تدابیر لازم اندیشیده شده و در حال حاضر این اقلام در میان مردم در حال توزیع است.

رحمانی فضلی با آرزوی سالی خوش برای همه مردم ایران و سالی و نیکو و پر از برکت به سخنان خود پایان داد.

کد خبر 365340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha