همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به برقراری تردد در همه محورهای استان گفت: هم‌اکنون محورهای ورودی استان مازندران شاهد ترافیک سنگین است.

راهور جاده

تسنيم نوشت: سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی اظهار داشت: از اواخر اسفند استان مازندران شاهد و میزبان مسافران و گردشگران است که آنچه اهمیت بیشتری دارد تأمین امنیت و حفظ جان آنان بوده که پلیس در تمام زمینه‌ها حضوری گسترده دارد.

وی افزود: در محور هراز از گزنک به پلور ترافیک سنگین، محور سوادکوه، کندوان ترافیک روان و پرحجم و بقیه محورها نیز تردد و ترافیک برقرار است.

قدمی با توجه به هشدارهای هواشناسی، تصریح کرد: رانندگان باید در این ایام مانند زمستان تجهیزات زمستانی و ایمنی نظیر زنجیر چرخ را به‌همراه داشته باشند و مقررات را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: بیشتر تصادفات ناشی از تخطی از سرعت، عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله قانونی بوده که برای جلوگیری از حوادث تنها باید قوانین را رعایت کرد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به توجه والدین به فرزندان، بیان کرد: خانواده‌ها باید دقت داشته باشند که کودکانی که در حاشیه راه‌ها توقف می‌کنند و به بازیگوشی مشغول بوده ناگهان وارد خیابان نشوند.

مازندران دارای شش محور مواصلاتی هراز، سوادکوه، کندوان، رامسر، گلوگاه و کیاسر است.

کد خبر 365328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha