همشهری آنلاین: فینال سومین دوره رقابت‌های ناین انفرادی قهرمانی کشور زیر ۱۸ سال برگزار شد و روزبه کرد زنگنه از استان خوزستان با پیروزی مقابل شروین امیدوار به مقام قهرمانی رسید.

قهرمانان ناین‌بال

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بولينگ، بيليارد و بولس،مسابقات انفرادی و تیمی قهرمانی کشور رشته ناین بال به مناسبت دهه فجر در بخش آقایان رده سنی زیر 18 سال برای سومین بار با حضور ۴۶ شرکت‌کننده از استان‌های خوزستان، بوشهر، البرز، فارس، اصفهان، خراسان و هرمزگان 19 الی 23 اسفند در 4 گروه 4 تیمی در خانه بیلیارد آبادان برگزار شد.

در بخش تیمی بازی فینال بین تیم‌های شیراز و آبادان الف به قضاوت بابک اگرش انجام شد که در پایان تیم شیراز مقام اول، تیم آبادان الف مقام دوم و تیم‌های اصفهان ب و آبادان ج مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش انفرادی نیز بازی فینال بین روزبه کرد زنگنه و شروین امیدوار به قضاوت خانم سارا مقصودی انجام شد. در پایان روزبه کرد زنگنه از خوزستان موفق شد با نتیجه 6 بر 5 بر حریف خود غلبه کرده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد. پس از او شروین امیدوار از شیراز مقام دوم شد و امیررضا شیخی از اصفهان و سینا صفرپور از شیراز مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 365308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha