همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: در سال ۲۰۱۶ قرار بود دو بازی Mass Effect: Andromeda و Nier: Automata روانه بازار شود که اتفاقا بسیاری از گیمرها منتظر آن بودند.

بازی ۲۰۱۷
  • Mass Effect: Andromeda

 بازی Mass Effect: Andromeda یک بازی ویديويی در سبک‌های اکشن نقش‌آفرینی و تیراندازی سوم شخص با ترکیب ویژگی جهان باز است که قرار شده در تاریخ 21 مارس برای کنسول‌های نسل هشتم و ویندوز منتشر شود.

این بازی توسط استودیو BioWare طراحی شده و کمپانی EA این بازی را منتشر خواهد کرد. این بازی چهارمین سری از بازی‌های مس افکت می‌باشد. داستان بازی کهکشان راه‌شیری و در قرن 22 اتفاق می‌افتد که در آن زمان انسانها به دنبال مستقر کردن خانه‌ای جدید بر روی کهکشان آندرومدا هستند.

بازیکن در این بازی می‌تواند هدایت دو شخصیت به نام‌های either Scott و Sara Ryder داشته باشد.

روند بازی در این نسخه به طور قابل توجه‌ای با قبلی‌ها متفاوت‌تر است این طور که در این بازی دیگر بازیکن توانایی استفاده از صحنه آهسته برای هدف گیری دقیق‌تر را ندارد، اما در عوض بازیکن می‌تواند با استفاده از قابلیت‌های جدیدی که دارد مانند جاخالی دادن با سرعت بالا و پرش با استفاده از یک جت‌پک مبارزه کند.

روند بازی طوری است که بازیکن را تشویق می‌کند تا با سرعت هرچه بیشتر دشمنان را نابود سازد. از تریلرهایی که از گیم‌پلی این بازی تا الان منتشر شده معلوم است که سازندگان Mass Effect قصد دارند تا گیم پلی به شدت سریعی را برای بازیکن تداعی کنند.

در این بازی بازیکن می‌تواند با استفاده از امتیازاتی که در هر مرحله بدست می‌آورد مهارت‌های خود را افرایش دهد.

بازی ۲۰۱۷

  • Nier:Automata

نام یک بازی ویدویی در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی PlatinumGames طراحی و کمپانی Square Enix این بازی را برای PS4 و ویندوز در 23 فوریه منتشر کرد و توانست امتیازات بالایی کسب کند به طوری که می‌توان این بازی را در کنار بازی Nioh و سحر در انتهای افق جزء بازی‌های خوب سال 2017 معرفی کرد.

داستان بازی در یک جهان با تم آخرالزمانی طراحی شده. داستان نیئر جنگ میان ماشین‌ها آخرالزمانی که مهاجمانی از دنیا دیگری هستند و باقی مانده انسان‌ها را روایت می‌کند که در این بازی انسان‌ها با طراحی آندرویدها (ربات‌های انسان‌نما)به صورت نیابتی جنگ می‌کنند.

این بازی ادامه دیگر سری بازی‌های نیئر می‌باشد. اگر اخرین شماره نیئر را بازی کرده باشید، ادامه آن بازی Nier: Automata است. ادامه داستان بازی Nier: Automata ارتباط مستقیمی با نسخه های قبلی ندارد.

بازیکن در این بازی کنترل شخصیت اصلی داستان یعنی یورها (yorha) را دارد که یک آندروید است.

این بازی همانطور که گفته شد به صورت اکشن نقش‌آفرینی با ویژگی جهان باز است. بازیکن با استفاده از سلاح اصلی خود شمشیر به جنگ علیه دشمنان می‌رود. در این بازی بازیکن می‌تواند حیوانات وحشی را رام کند و از آن‌ها استفاده کند در طول بازی، در بعضی از موارد بازیکن حتی می‌تواند برای زمان محدودی پرواز کند.

بازی ۲۰۱۷

کد خبر 365210

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha