همشهری آنلاین: امسال بیش از ۱۲۰ سینمایی خارجی و داخلی توسط ادامه تامین برنامه خارجی سیما انتخاب و خریداری شده است.

سریال

به گزارش ایسنا روابط عمومی سیما اعلام کرد، اداره کل تامین برنامه خارجی سیما، پس از ارزیابی و انتخاب فیلم‌های سینمایی روز دنیا اقدام به خرید تعدادی از فیلم‌های مناسب برای طولانی‌ترین تعطیلات سالانه مردم کشورمان کرده است. با توجه به ماموریت و نوع مخاطب، فیلم‌های سینمایی در اختیار هر یک قرار داده شده است. از این مرحله به بعد، یعنی ترجمه، دوبله و آماده سازی فیلم‌ها برعهده تامین برنامه شبکه‌هاست تا در ساعات مقرر این فیلم‌ها را به پخش برسانند. تلاشی که در واپسین روزهای سال صورت می‌گیرد و همکاران تلاش می‌کنند تا در نهایت دقت و سرعت کار را به انتها رسانند.

  • شبکه یک سیما

شبکه یک سیما برای نوروز ۱۳۹۶، ۲۰ فیلم سینمایی از آثار برتر سینمای ایران و جهان را برای مخاطبان هر روز راس ساعت ۱۶ به روی آنتن خواهد برد.

 فیلم سینمایی «مردی به نام ایپ ۳»  به کارگردانی ویلسون ایپ، محصول مشترک دو کشور چین و هنگ کنگ است که در سال ۲۰۱۵ تولید شده است.
این فیلم موضوعی حادثه ای دارد که در آن دانی ین، لین هونگ و جین ژانگ ایفای نقش کردند. این فیلم در سال ۱۹۵۹ و در هنگ کنگ اتفاق افتاده است. او مربی هنرهای رزمی به ویژه کونگ فو به سبک وینگ چان است. روزی عده ای از اراذل و اوباش تحت ریاست شخصی به نام فرانکی، به مدرسه ای که پسر ایپ من در آن درس می خواند می روند و آنجا را به هم ریخته و می خواهند مدیر مدرسه را مجبور به فروش ملک مدرسه بکنند. در این موقع ایپ من که در آن نزدیکی بوده و متوجه قضیه می شود، وارد عمل شده و...
این فیلم روز اول فروردین ۹۶ به روی آنتن خواهد رفت.

 فیلم سینمایی «در دل دریا» محصول ۲۰۱۵ سه کشور استرالیا، آمریکا و اسپانیا است که موضوعی حادثه ای دارد.
ران هاوارد کارگردان و کریس همسورس، کیلیان مورفی و براندن گلیسون بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
فیلم سینمایی «ر دل دریا» روز دوم فروردن پخش می شود و در خلاصه داستان آن آمده است: در سال ۱۸۵۰ نویسنده معروف هرمن ملویل برای تکمیل رمان خود به جزیره نانتاکت در نیوانگلند می رود و با اصرار فراوان از آخرین بازمانده کشتی صید نهنگ اسکس، توماس نیکلسون می خواهد تا ماجرای غرق شدن کشتی را برای او بازگو کند. هرمن ملویل براساس سرگذشت توماس و همراهانش در اواخر سال ۱۸۵۰ رمان خود به نام موبی دیک را منتشر کرده و به موفقیت بزرگی دست می یابد.

 فیلم سینمایی «غول پول» فیلمی است حادثه ای که جورج کلونی، جولیا رابرتز و جک اوکانل در آن ایفای نقش کرده اند.
این فیلم آمریکایی در سال ۲۰۱۶ توسط جودی فاستر ساخته شده است که در خلاصه داستان آن آمده است: لی گیتز یک مجری تلویزیونی مشهور است و هر هفته برنامه ای زنده به نام غول پول روی آنتن می برد. او در این برنامه سهام های در حال صعود را به جوانان معرفی می کند تا از طریق اینترنت بر روی آن سرمایه گذاری کنند. یک شب در حین اجرای برنامه زنده جوانی به نام کارل بودول به بهانه آوردن غذا وارد استودیو می شود و روی او اسلحه می کشد...
سوم فروردین این فیلم به روی آنتن خواهد رفت.

  فیلم سینمایی «جنون رقابت ۲» را هالوارد برین کارگردانی کرده است که آندرس باسمو کریستینسن، وگار هوئل و سون نوردین در آن بازی کرده اند.

این فیلم ماجراجویانه محصول ۲۰۱۶ آمریکاست که چهارم فروردین پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: روی که یک راننده حرفه ای در مسابقات اتومبیلرانی است پس از ۲ سال از زندان آزاد می شود. یک راننده حرفه ای و رقیب او در مسابقات شب آزادی او به سراغش آمده و پیشنهاد یک کورس زمستانی را می دهد اما روی قبول نمی کند. او توسط همسر سابقش متوجه می شود که دخترش نینا به همراه نامزد خود در این مسابقه حضور دارد. او راهی این مسابقه می شود تا جلوی دخترش را بگیرد.

  فیلم سینمایی «عبور» محصول مشترک چین و هنگ کنگ است که جان وو آنرا در سال ۲۰۱۵ ساخته است.
فرانک. ام. آهرن، شان کونگ و تاکشی کانشیرو در این فیلم حادثه ای ایفای نقش کردند و در خلاصه داستان آن آمده است: یان زکون یک پزشک چینی اهل تایوان است که به جای برادر مریضش به اجبار به جنگ می رود. او در جنگ توسط ارتش ژاپن اسیر می شود. ارتش چین در این جنگ پیروز شده و تایوان را به تصرف خود درمی آورد. همسر یان زکون به نام ماساکو که اصلیتی ژاپنی دارد از تایوان اخراج شده و وقتی که یان زکون از جنگ بازمی گردد خانه اش را خالی و پر از یادگارهای همسرش می یابد...
علاقه مندان به فیلم های حادثه ای می توانند روز پنج فروردین نظاره گر این فیلم باشند.

 فیلم سینمایی «هفت جنگجو» که هوانگ یان یان کارگردان این اثر تاریخی است در سال ۲۰۱۳ توسط دو کشور هنگ گنگ و چین ساخته شده است.
از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به اریک تی سانگ، فلیکس وونگ و ژی ژی لئونگ اشاره کرد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: تیت وان که برعلیه حکومت ستمگر پادشاهی چین مبارزه می کند در مرز با عده ای قاچاقچی اسلحه قرار می گذارد تا در ازای پرداخت مقدار زیادی طلا از آنها اسلحه بخرد و ارتش خود را در مقابل سربازان حکومتی تجهیز نماید. شاهزاده ای که از طرف حکومت مسئول شهر مرزی است از این قرار آگاه شده و به تیت وان و سربازانش حمله می کند. تیت وان متواری شده و به روستایی کوچک در دل یک دره پناه می برد. کدخدای روستا که خود از دلاوران جنگاوران قدیمی بوده و به کمک تیت وان می آید تا ... ششم فروردین ۹۶ این فیلم به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» که در بستر تاریخی دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل روایت می‌شود و درباره یک زن به نام شهرزاد معروف به ماهی سیاه کوچولو است که برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه شده و حالا با دو شخصیت دیگر آشنا می‌شود و مباحث ایدئولوژیک درباره مبارزه و نقد تفکر چپ میان آنها در می‌گیرد.
این فیلم سینمایی به کارگردانی مجید اسماعیلی محصول ۱۳۹۴ ایران است که مریلا زارعی، مصطفی زمانی، همایون ارشادی و جمشید گرگین در آن بازی کردند.
«ماهی سیاه کوچولو» که ژانری سیاسی دارد هفتم فروردین ساعت ۱۶ پخش می شود.

 فیلم سینمایی «آخرین مهلت» به کارگردانی ام. سی. جی محصول سال ۲۰۱۴ دو کشور آمریکا و فرانسه است.
کوین کاستنر، هایلی اشتاینفلد، کانی نیلسن از بازیگران این فیلم حادثه ای هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اتان که یک آدمکش حرفه ای است در یک ماموریت زخمی شده و راهی بیمارستان می شود. وقتی در بیمارستان به هوش می آید پزشکان به او خبر می دهند که دچار بیماری ناشناخته ای شده و فقط سه ماه دیگر زنده است. اتان که سالها قبل همسر و دخترش را ترک کرده است به سوی آنها بازمی گردد تا سه ماه باقی مانده از عمرش را با آنها بگذراند اما... هشتم فروردین زمان پخش این فیلم سیمایی جذاب حادثه ای - خانوادگی است.

فیلم سینمایی «پلیس های تقلبی» محصول ۲۰۱۵ کشور هنگ کنگ است که ژانری حادثه ای دارد. هو لئو لائو کارگردان و فرانسیس چون یو، سیمون یام و لئو کوو بازیگران آن هستند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: بیگ فا که تازه از زندان آزاد شده است با دوستانش قرار می گذارد با پوشیدن لباس پلیس ها خود را پلیس مرز معرفی کرده و با گشتن آمبولانس پول جاسازی شده را به دست آورند. دوستانش موافقت کرده و با تهیه لباس و ساخت ماشین پلیس خود را برای انجام کار آماده می کنند...
این فیلم روز نهم فررودین از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

 فیلم سینمایی «خانواده بی نظیر» که محصول کشور ژاپن است، داستان یک خانواده را روایت می کند. یوجی یامادا درسال ۲۰۱۶ آنرا ساخته است و ایزائو هاشی زوم، کازیکو یوشییوکی و ماساهیکو نیشیمورا  از بازیگران اصلی آن هستند.
در خلاصه داستان «خانواده بی نظیر» آمده است: کازوکو به همراه شوهرش پس از ۵۰ سال زندگی مشترک دارای سه فرزند و دو نوه می شوند. آنها با پسر بزرگ، عروس و نوه هایشان در یک خانه ساکن هستند. کازوکو تصمیم می گیرد از همسرش ایسائو جدا شود. بچه ها از شنیدن این خبر شوکه می شوند. آنها که هریک درگیر مشکلات مربوط به کار و زندگی خود هستند جلسه ای خانوادگی تشکیل می دهند تا به این مشکل رسیدگی کنند...

پنج شنبه ۱۰ فروردین زمان پخش «خانواده بی نظیر» است.

  فیلم سینمایی «بهترین ساعات» محصول ۲۰۱۶ کشور آمریکاست که گرگ گیل اسپای آنرا کارگردانی کرده است.
«بهترین ساعات» ساختاری خانوادگی - حادثه ای دارد که جمعه ۱۱ فروردین از شبکه یک سیما پخش می شود.
کریس پین، کیسی افلک و بن فاستر از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: برنی وبر افسر گارد ساحلی از دختر مورد علاقه اش میریام خواستگاری می کند. میریام که شغل او را بسیار پرخطر می پندارد کمی در ازدواج با او تردید دارد. برنی با اصرار او را راضی می کند. برنی به دفتر گارد می رود تا از رییسش ریچارد چند روزی مرخصی بگیرد و به کارهای مربوط به ازدواجشان رسیدگی کند. ریچارد می گوید که یک نفت کش در طوفان گرفتار شده است و برنی باید برای نجات جان افراد آن راهی دریا شود. شدت طوفان بسیار بالاست و برنی و سایر اعضای گارد ساحلی می دانند که بازگشت از این دریا غیر ممکن است ولی ...

 «روباه» فیلمی است که مرتبط با مسائل امنیتی و جاسوسی در حوزه انرژی هسته‌ای کشور است، و بهروز افخمی آن را در ژانری سیاسی در سال ۱۳۹۳ ساخته است.
حمید گودرزی، مرجان شیرمحمدی، آرش مجیدی و بابک حمیدیان در آن ایفای نقش کردند.
این فیلم شنبه ۱۲ فروردین همزمان با روز جمهوری اسلامی ساعت ۱۶ به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

  فیلم سینمایی «سفر به کوهستان» محصول ۲۰۱۵ آمریکا است که روز سیزده فروردین از شبکه یک پخش می شود.
کن کاپیز کارگردان این فیلم کمدی است که رابرت ردفورد، نیک نولت و اما تامسون در آن بازی کردند.
در خلاصه داستان این فیلم ۸۸ دقیقه ای آمده است: بیل برایسون نویسنده ای است که مدت هاست دست به قلم نبرده و در زندگی احساس رکود می کند. او که در آستانه پیری است پس از حضور در مراسم ختم یکی از دوستانش تصمیم می گیرد قبل از مرگ کاری متفاوت در زندگیش انجام دهد. او می خواهد در کوهستان آپالاچین به کوهنوردی بپردازد. در سفر آنها متوجه محدودیت های جسمانی خود شده و سفرشان را نیمه کاره رها می کنند. بیل با اینکه در سفر خود موفق نیست اما پس از بازگشت دست به قلم می برد و داستان این کوهپیمایی را می نویسد.

  • شبکه دو سیما

فیلم های سینمایی «نیک و نیکو»، «زندگی در دست تعمیر» روز ۲۸ اسفند پخش می شود.
 «خرگوش فضایی»، «آن شرلی» و «زبان مادری» روز ۲۹ اسفند پخش می شود.
 «قلعه نظامی» و «ماموران قلابی» روز ۳۰ اسفند پخش می شود.
 «رالف خرابکار»، «برج مراقبت دیوانه» و «پلیس فروشگاه ۱» روز ۱ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «زمان برف بازی»، «یک اشتباه خوب» و «پلیس فروشگاه ۲» روز ۲ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «عصر یخبندان ۵»، «در راه خانه عروس» و «راه حل نهایی» روز ۳ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «گروه نجات در شهربازیم، «سالی» و «رویای آب نباتی» روز ۴ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «پت و مت»، «مجرد ۴۰ ساله» و «سریع ترین سرخ پوست دنیا» روز ۵ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «سرزمین بادها»، «تاکسی های قرمز» و «هوگو» روز ۶ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «پرنده ای به نام زرد»، «نقش دل» و «گربه کلاه به سر» روز ۷ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «شش قهرمان»، «خونبهای میلیاردی» و «پسر اژدها سوار» روز ۸ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «بره ناقلا»، «ازدواج پر دردسر» و «شجاعت» روز ۹ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «ترانه دریا»، «جعبه ابزار» و «عملیات مهد کودک» روز ۱۰ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 « لک لک ها»، «خاکستر و برف» و ««۹۰ دقیقه زندگی» روز ۱۱ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «هواپیماها ۱»، «افسانه درخت» و «سکوت رعنا» روز ۱۲ فروردین ۹۶ پخش می شود.
 «هواپیماها ۲»، «در تعقیب آدم های یالدار» و «عملیات جنگل» روز ۱۳ فروردین ۹۶ پخش می شود.

  • شبکه سه سیما

زمان پخش فیلم های تلویزیونی و سینمایی که در ایام نوروز از شبکه سه سیما پخش می شوند، ساعت ۲۴ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۱ می باشد.

 فیلم سینمایی «گزارشگر  ویژه»  به کارگردانی ریکی جرویس، شنبه ۲۸ اسفند ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان این ‌فیلم با بازی ریکی جرویس، اریک بانا و ورا فارمیگا آمده است: یک خبرنگار شبکه رادیویی به نام فرانک و تکنسین همراهش فینچ، قرار است در یک سفر کاری به اکوادور بروند که در آنجا آشوب و شورش مسلحانه صورت گرفته است. فینچ که اخیرا با همسرش اختلاف پیدا کرده است، اشتباهی به جای پاکت نامه های همسرش، پاکت حاوی پاسپورت ها و پول ماموریت را به سطل زباله می اندازد. فرانک که به شدت از دست فینچ عصبانی شده، در پی راهی برای فرار از عواقب جاماندنشان است و ...
این درام کمدی محصول مشترک کانادا و انگلستان در سال ۲۰۱۶  است، یکشنبه ۲۹ اسفند ساعت ۱۵ بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «نقطه مرگبار» به کارگردانی ِاریکسون کُر، محصول مشترک آمریکا، چین و آلمان، یکشنبه ۲۹ اسفند ماه ساعت ۲۴ پخش می شود.
در خلاصه داستان این فیلم که محصول ۲۰۱۵، با بازی ادگار رامیرز، لوک بریسی و ری وینستون  آمده است: یوتا ورزشکار حرفه ای است که تخصص او ، موتورسواری روی کوه است، در یکی از مسابقات، به خاطر اشتباه یوتا، دوست صمیمی اش می میرد. پس از آن یوتا به نیروهای پلیس ویژه ملحق می شود. در ابتدای کارش، پرونده ای به او واگذار می کنند که درباره افرادی است که عملیات های غیرممکن انجام می دهند. یوتا از طریق ارتباط دوستی سعی می کند به این گروه نزدیک شود تا بتواند راز آنها را کشف کند و برای دستگیری، مدارکی از آنها جمع آوری کند و ...

 فیلم سینمایی «ببرخیزان، اژدهای نهان ۲ » به کارگردانی وو پینگ یوئن، سه شنبه ۱ فروردین ساعت ۲۴ روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان آمده است: بعد از مرگ استاد لی، یوشو، زن جنگجویی که از شاگردان استاد بوده، برای نجات شمشیر معروف و خاص استاد به آنجا می رود و متوجه می شود، عده ای جنگجوی تبهکار برای به دست آوردن شمشیر دست به کار شده اند و ...
این فیلم محصول مشترک چین و آمریکا در سال ۲۰۱۶ با ژانر اکشن است که در آن دانی ین، میشل یئو و  هاری شام جی آر بازی کرده اند.

 فیلم سینمایی «طرفدار» به کارگردانی مانیش شارما، چهارشنبه ۲ فرورین پخش می شود.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: گوراو، پسر جوانی است که آریا نا کانا، هنرپیشه معروف هندی را خیلی دوست دارد . او پول هایش را جمع کرده و به بمبئی می رود تا اورا ببیند، تولدش را تبریک بگوید و به او هدیه دهد ولی اوضاع خوب پیش نمی رود . او با هنرپیشه رقیب آریانا درگیر می شود و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. پلیس گوراو را دستگیر می کند و ...
در این فیلم که محصول ۲۰۱۶ هند است، بازیگرانی چون شاهرخ خان، جوئل کوئیسی و سایانی گوپتا در این فیلم سینمایی با ژانر اکشن نقش آفرینی کرده اند.

 فیلم سینمایی «احمق و احمق تر» به کارگردانی بابی فارللی و پیتر فارللی پنجشنبه ۳ فروردین پخش می شود.
در این درام کمدی که محصول ۲۰۱۴ آمریکا است، جیم کری و جف دنیلز به ایفای نقش پرداخته اند .
این فیلم داستان هری و لوید دو دوست بسیار قدیمی است که سالیان سال است که با هم زندگی می کنند و به شدت به همدیگر وابسته اند. آنها دائم در تلاشند تا با سرکار گذاشتن هم، ماجراهای جالبی را برای یکدیگر رقم زده و طرف مقابلشان را غافلگیر کنند. به همین منظور لوید بیست سال پیش خود را به دیوانگی زده و وانمود می کند که دچار معلولیت شده و فلج است. هری نیز به رسم وفاداری در تمام این سال ها از وی پرستاری می کند. پس از بیست سال لوید اعتراف می کند که تمام این مدت نقش بازی می کرده و قصد داشته تا رکورد غافلگیری و سورپرایزکردن در رابطه شان را بشکند و .....

 فیلم سینمایی «مجرم» به کارگردانی آریل رومن، محصول ۲۰۱۶ آمریکا شنبه ۵ فروردین پخش می شود.
این فیلم داستان یک مامور سیا است که حین انجام یک ماموریت شناسایی به وسیله یک تروریست اسپانیایی کشته می شود. تروریست در حین فرار کیف حاوی مدارک مهمی را پنهان می کند و رئیسش که پیدا کردن کیف برایش مهم است، دستور می دهد تا یک جراح مغز، قسمتی از مغز او را که حاوی حافظه اوست در مغز یک محکوم به اعدام شرور قرار دهند و ...
بازیگران این فیلم سینمایی با ژانر حادثه ای، کوین کاستنر، ریان رینولدز و گال گادوت هستند.

 فیلم سینمایی «سن آندریاس»  به کارگردانی برد پیتون، یکشنبه ۶ فروردین پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است : یک خلبان ماهر هلیکوپتر  به نام ری در پی بروز زلزله ای مهیب در کالیفرنیا به جستجو و نجات زن سابق و دختر جوانش می پردازد . چندی پیش رابطه ری و همسرش بعد از مرگ ناگهانی دخترشان به هم می خورد، اما حالا ری پس از پشت سر گذاشتن مخاطرات  فراوان ....
این فیلم سینمایی محصول آمریکا در سال ۲۰۱۵  است و بازیگرانی چون  داینه جانسون ، کارلا جوجینو و آلکسانرا داداریو در آن نقش آفرینی می کنند .

 فیلم سینمایی «رسوایی آرمسترانگ» به کارگردانی استفان فریرز، محصول مشترک انگلستان و فرانسه در سال ۲۰۱۵، دوشنبه ۷ فروردین روی آنتن می رود.
این فیلم داستان لنس آرمسترانگ دوچرخه سوار آمریکایی است . وی در سال ۱۹۹۷ به تیم ملی دوچرخه سواری آمریکا پیوست و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ هفت بار عنوان قهرمانی مسابقات تور دو فرانس را از آن خودکرد . او در سن بیست سالگی سرطان پیشرفته ای داشت و تقریبا شانسی برای زنده مان نداشت. سرطان به مغز، شکم و ریه او نیز نفوذ کرده بود. سرطان آرمسترانگ به کمک ارکیکتومی درمان شد و اتهامات دوپینگ به او از زمانی آغاز شد که ...
بازیگران این فیلم سینمایی با ژانر بیوگرافی، جس پلمونز، لی پیس و بن فاستر هستند .

 فیلم سینمایی «سرقت از یک سارق» به کارگردانی کالپارسورو، یک درام پلیسی محصول مشترک اسپانیا و فرانسه در سال ۲۰۱۶ است که سه شنبه ۸ فروردین پخش می شود.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی لوئیس توسار، رودریگو دلاسرنا و رائول آرِوالو آمده است: یک سارق سابقه دار توسط یک مامور امنیتی وابسته به حزب رئیس جمهور اسپانیا استخدام می شود تا به یک بانک و صندوق های امانت آن دستبرد بزند. یکی از افرادی که قبلا با این حزب کار می کرده به نام سوریانو یک هارد دیسک حاوی اطلاعات محرمانه از فساد اعضای حزب و رئیس جمهور اسپانیا را در یک صندوق امانات در این بانک پنهان کرده تا به وقتش همه را افشا کند. اما سارقین از محتوای این هارد اطلاعی ندارند و ...

  فیلم سینمایی «قصه ببر و شکارچی پیر» به کارگردانی هون جانگ پارک، محصول   ۲۰۱۵  کره جنوبی چهارشنبه ۹ فروردین پخش می شود.
داستان این فیلم در سال ۱۹۱۵ در سرزمین کره و زمان اشغال کشور توسط ژاپنی ها به هنگام جنگ جهانی اول می گذرد. نیروهای ارتش ژاپن زمانی که در جنگل های کوهستانی هستند مورد حمله ببر قرار گرفته و تعدادی از آنها کشته می شوند . فرمانده ژاپنی از نیروهای خبره کره می خواهد که هر طور شده آن ببر را شکار کنند. آنها موفق می شوند ماده ببر به همراه دو توله اش را شکار کنند. ببر نر که متوجه این موضوع می شود، عصبانی شده و به آنها حمله می کند. فرمانده ژاپنی ها به توصیه یکی از محلی ها از  شکارچی  پیر، چان مان دوک  شکارچی  پیر که  به همراه پسر ۱۶ ساله اش سئوک در کوهستان زندگی می کنند درخواست کمک می کند ولی با مخالفت وی مواجه می شود و ...
بازیگران این فیلم سینمایی با ژانر اکشن، مین سیک چوی، من سیک جئونگ و هونگ فا کیم هستند .

 فیلم سینمایی «خدمه پرواز» به کارگردانی نیکولای لبه دف پنجشنبه پخش می شود.
در خلاصه داستان  فیلم آمده است : لیوشا یک خلبان ارتش روسیه است که به دلیل نافرمانی به قسمت ترابری ارتش منتقل شده و خلبان هواپیمای باری می شود . در یک شب طوفانی او برای نجات خدمه پرواز و هواپیما، علی رغم دستور مافوق اضافه بار هواپیما را خالی کرده و این به قیمت اخراجش از ارتش می شود. سپس او در  مسکو در یک شرکت هوایی مشغول به کار می شود. پس از مدتی او دلداده یک خلبان زن به نام الکساندرا می شود و ...
این  فیلم با ژانر اکشن هیجانی محصول ۲۰۱۶ روسیه است که ولادیمیر ماشکوف، آگنه گرودیت و سرجی شاکوروف در آن به ایفای نقش پرداخته اند .

 فیلم سینمایی «جیسون برن» به کارگردانی پل گرین گراس جمعه ۱۱ فروردین پخش می شود.
در خلاصه داستان آمده است : یک دهه پس از ناپدید شدن جیسون برن، او حافظه اش را باز یافته و در ایسلند و به دور از هیاهو با مبارزات خیابانی روزگار می گذراند. یک مامور سیا به نام نیکی پارسون با یک گروه از هکرها، سرور سازمان سیا را هک می کنند. در طول هک، او به استادی از جذب جیسون برن در برنامه ای به نام ترید استون و نقش پدرش در این برنامه دست می یابد. خبر هک پارسون به رییس سیا و رییس بخش انفورماتیک سیا می رسد. پارسون به یونان می رود و برن را ملاقات می کند. سازمان سیا، تیمی را برای کشتن پارسون می فرستد و ...
فیلم سینمایی «جیسون برن»  محصول مشترک آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۱۶  است که مت دامون، تامی لی جونز و آلیسیا ویکاندر در آن بازی کرده اند .

 فیلم سینمایی «پی ۲۲» به کارگردانی حسین قاسمی جامی شنبه ۱۲ فروردین پخش می شود.
این فیلم سینمایی محصول ایران در سال ۱۳۹۳ است که امین حیایی، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، الهه حصاری و هادی ساعی در آن به ایفای نقش پرداخته اند .
فیلم سینمایی «پی ۲۲» بر اساس مستند ناوچه جوشن ساخته شده است. این رویداد در تاریخ فروردین سال ۶۷ در درگیری با نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد.

 فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» به نویسندگی علی میرمیرانی و نغمه ثمینی و به کارگردانی کمال تبریزی، یکشنبه ۱۳ فروردین روی آنتن می رود.

در این فیلم که ساخته سال ۱۳۹۳ به تهیه کنندگی محمد علی حسین نژاد است که بازیگرانی چون شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح و نازنین فراهانی ایفای نقش کرده اند.
داستان فیلم در مورد دختری به نام شیرین است که به معرفی داستان خواستگارش که استادش نیز هست می‌پردازد.

 فیلم سینمایی «ربوده شده ۳» به کارگردانی  الیور مگاتون با ژانری اکشن هیجانی دوشنبه ۱۴ فروردین پخش می شود.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی لیام نیسون، فارست ویتاکر و مگی گریس با درام حادثه ای محصول ۲۰۱۴ فرانسه آمده است : برایان که رابطه اش با همسر سابقش رو به بهبود است، متوجه می شود که همسر سابقش با شوهرش در حال متارکه هستند. او در یک توطئه قرار می گیرد و متهم به قتل همسر سابقش می شود. او از دست پلیس فرار می کند و سعی دارد بفهمد، چه کسی برای او پاپوش دوخته و ...

  • شبکه چهار سیما

شبکه چهار سیما برای نوروز ۹۶، چهارده فیلم از آثار برتر سینمای ایران و جهان را در ژانرهای کمدی، خانوادگی، حادثه‌ای، علمی و تخیلی و ... هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مخاطبان در قالب برنامه «گیشه» عرضه می‌کند. همچنین این فیلم ها روز بعد ساعت ۱۴:۳۰ بازپخش می شوند.

 «پیرمرد ۱۰۰ ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» به کارگردانی فلیکس هرنگرن تولید سال ۲۰۱۳ در ژانر حادثه ای، روز اول فروردین ۹۶ روی آنتن می رود.
این فیلم آمیزه‌ای از یک داستان پلیسی، طنز و سیاسی است. قهرمان داستان پیرمرد صد ساله‌ای است که از سیستم و نظام یک خانه سالمندان به تنگ می‌آید و روز تولدش از پنجره فرار می‌کند. در ایستگاه قطار، از روی تصادف یک چمدان پر از پول را ناخواسته صاحب می‌شود، چمدانی که از آن یک باند خلافکار بوده است...

 «صفحه حوادث» به کارگردانی میگوییل کوهان، در ژانر حادثه ای، جنایی محصول ۲۰۱۴، روز ۲ فروردین ۹۶ پخش می شود.
در داستان فیلم آمده است: چند روز مانده به مراسم اعدام ویلیامز که به طور اتفاقی یک پلیس را کشته، والتر برنز سردبیر روزنامه اگزماینر حقه‌ای می‌زند تا هیلدی گزارشگر برجسته‌اش به کار برگردد. هیلدی میانسال می‌خواهد به خاطر نامزدش کارش را رها کند. او روز مراسم هنگامی که می‌خواهد در دادگاه جنایی با خبرنگاران خداحافظی کند متوجه می‌شود که سردبیر، یکی از خبرنگاران کم‌تجربه را برای گزارش مراسم انتخاب کرده است ...

 «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن و به تهیه‌کنندگی علی حضرتی که در ژانر خانوادگی، اجتماعی تولید شده است، روز ۳ فروردین پخش می شود.
این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توانست در هفت رشته کاندیدای دریافت سیمرغ شود و جایزه بهترین بازیگر مرد را برای سعید آقاخانی به همراه داشت.
داستان فیلم، درباره کارگری ساده به نام یحیی است که در کارخانه ریسندگی کار می‌کند. او پس از تبرئه از اتهام قتل جنجالی همسرش و آزادی از زندان، در مقابل اجتماعی قرار می‌گیرد که او را مقصر می‌پندارد.
سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار و نادر فلاح در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 فیلم سینمایی «روز ملی» به کارگردانی جیمز واتکینز در ژانر پلیسی، روز ۴ فروردین روی آنتن می رود.
در داستان فیلم آمده است: یک گروه پلیس فرانسوی قصد دارند با ایجاد هرج و مرج در شهر و بمب گذاری به بانک مرکزی فرانسه دستبرد بزنند. آنها بر اساس یک توطئه طراحی شده به یک مرکز اسلامی حمله می کنند و به دروغ از آنجا مواد منفجره کشف می کنند از طرفی مهاجران را تحریک می کنند که راهپیمایی کرده و به پلیس حمله کنند ...

 «به ترتیب خروج از صحنه» محصول ۲۰۱۴ نروژ در ژانر جنایی، روز ۵ فروردین پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسر جوانی توسط یک باند مواد مخدر به اشتباه به قتل می رسد. دوست او مواد مخدرهای این باند را دزدیده است اما آنها او را به اشتباه به قتل می رسانند. پلیس هم دلیل مرگ را سوء مصرف مواد اعلام کرده و پرونده را مختومه می کند.

 «ماری کوری در جبهه جنگ» به کارگردانی آلین برونارد محصول ۲۰۱۴ فرانسه و بلژیک، روز ۶ فروردین پخش می شود.
این فیلم روایت تلاش دانشمند بزرگ ماری کوری برای کمک به علم پزشکی و کمک به جراحانی که در جنگ جهانی اول در حال مداوای سربازان هستند. او تلاش می کند تا دستگاه رادیولوژی را در بیمارستان های صحرایی ارتش راه اندازی کند و پرستاران و جراحان را آموزش دهد تا از این دستگاه نوظهور برای جراحی و خروج گلوله و ترکش ها از بدن سربازان استفاده کنند. او حتی دختر جوانش را نیز با خود به جبه جنگ می برد و موفق می شود تا پایان جنگ به صدها نفر کمک کند.

فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی محصول سال ۱۳۹۲ در ژانر اجتماعی، روز ۷ فروردین پخش می شود.
این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد. این فیلم به عنوان نماینده سینمای ایران در هشتاد و هفتمین مراسم اسکار انتخاب شد.در این فیلم خواهیم دید: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار، در پایانِ یک روزِ کاری به زن جوان بارداری کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقاتِ زیادی در انتظارِ اوست. پزشک و کارکنان بیمارستان پیش داوری‌هایی گوناگون درباره راننده و ارتباطش با زن دارند، اما در مقابل پرسش‌های خود فقط با سکوت راننده روبرو می‌شوند.

 فیلم سینمایی «مردی که بی نهایت را می شناخت» به کارگردانی متیو براون تولید سال ۲۰۱۵ انگلستان، روز ۸ فروردین روی آنتن می رود.
در داستان فیلم آمده است: مرد فقیر هندی نابغه ریاضی است و موفق به حل برخی از مسائل مهم ریاضی شده است. یک ریاضیدان انگلیسی از این ماجرا با خبر می شود و او را به دانشگاه کمبریج می آورد ...

«مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات محصول ۲۰۱۵ امریکا در ژانر علمی، تخیلی، روز ۹ فروردین پخش می شود.
این فیلم نامزد ۷جایزه اسکار، برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین جلوه های ویژه و نامزد دریافت ۱۱۶جایزه دیگر شده است.
در این فیلم با بازی مت دیمون می بینید: یک گروه از فضانوردان بر روی کره مریخ در یک طوفان مریخی گرفتار می شوند و مجبور می شوند با عجله مریخ را به سمت زمین ترک کنند اما یکی از همراهانشان به نام مارک واتنی در طوفان گیر کرده و به تصور اینکه مرده است او را رها می کنند.

«زندگی آدلاین» به کارگردانی را لی تواند کریگر، تولید سال ۲۰۱۵ امریکا، روز ۱۰ فروردین روی آنتن می رود.
در خلاصه فیلم آمده است: آدلین با فشار روحی شدید ناشی از مرگ همسرش، در حال رانندگی است که به دلیل بارندگی به درون رودخانه پرت می‌شود. در حالت بیهوشی و خفه شدن در آب ناگهان رعد و برق شدید او را دچار شوکی می‌کند که از حالت بیهوشی خارج شده و خود را نجات می‌دهد. ولی این شوک تغییر دیگری نیز در زندگی او پدید می‌آورد او دیگر پیر نمی شود و در سال‌های بعد این موضوع به مرور در زندگی روزمره آدلین مشکل ایجاد می‌کند ...

«با دیگران» فیلمی اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی ناصر ضمیری محصول سال ۱۳۹۲، روز ۱۱ فروردین پخش می شود.
در این فیلم حسین محجوب، هنگامه قاضیانی، بابک حمیدیان و لیلا زارع به ایفای نقش پرداخته اند.
«با دیگران» داستان زنی به نام آرزو است که به دلیل سقط جنین‌های مکرر امید خود را به داشتن فرزند از دست داده است و زندگی مشترک او با امیرحسین در شرایط بحرانی قرار دارد. طاهره دوست و همکار او با اقدامی فداکارانه مسیر تازه ای را در برابر این زوج جوان قرار می دهد. آزادی یعقوب شوهر سابق طاهره از زندان روابط زندگی امیرحسین، آرزو و طاهره را پیچیده می کند.

 «دلبری» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری، روز ۱۲ فروردین روی آنتن می رود.
این فیلم به تهیه کنندگی سید محمود رضوی ملودرامی اجتماعی است و روایت تازه ای از دفاع مقدس را بیان می کند.
قصه این اثر سینمایی درباره زنی به نام طوبی است که در شب مراسم عروسی خواهرزاده‌اش اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد.

 «سیارک تاریک» به کارگردانی جیسون بورکیو محصول ۲۰۱۵ کانادا، روز ۱۳ فروردین پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: یک طوفان مرگبار از شهاب سنگ ها بر روی شهر می ریزد و خسارات زیادی به مردم وارد می کند، اما یک فیزیکدان به نام توماس معتقد است این شهاب سنگ ها بخش کوچکی از سیارک است و خود سیارک در راه است. اما مسئولین فضایی مخالف حرف های او هستند و حتی پیش از این اخراجش کرده اند. اما این فیزیکدان تصمیم می گیرد خودش دست به کار شود ...

  • شبکه پنج سیما

شبکه پنج سیما در نوروز ۹۶، با ۱۶ فیلم سینمایی از آثار برتر ایران و جهان که برای اولین از رسانه ملی پخش می شود، با مخاطبان خود همراه می شود.
در فهرست فیلم های سینمایی نوروزی شبکه پنج سیما ، ۳۵ درصد از فیلم ها محصول سینمای ایران است. پخش فیلم های سینمایی این شبکه از روز ۲۸ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ شروع و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. بازپخش این سریال ها ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد می باشد.

  فیلم سینمایی «کیفر» محصول۲۰۱۵  کشور اسپانیا است که روز شنبه ۲۸ اسفند ماه برای علاقه مندان پخش می شود.
در خلاصه این فیلم آمده است: یک مدیر اجرایی بانک در حالی که با پسر و دختر خود در ماشین در حال رفتن به محل کارش هست، تماس تلفنیِ ناشناسی دریافت می کند که طبق آن او باید ظرف مدت چند ساعت مقداری زیادی پول را به او پرداخت  نماید وگرنه بُمبی که زیر صندلیِ ماشینش هست، منفجر می شود. در نهایت با کمک پلیس فرد تماس گیرنده از بین می رود و او و فرزندانش نجات پیدا می کنند.

 فیلم ایرانی «سپید به رنگ مروارید» به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه بر روی آنتن شبکه پنج می رود.
این فیلم روایت داستان زندگی مادری است که فرزندش احمد سالهاست که زندگی نباتی دارد و او سالهاست که از خانه بیرون نرفته و از احمد مراقبت می کند. عروسی پسر دومش ایمان است، ولی قصد دارد به خاطر احمد به عروسی نرود تا اینکه دختری به نام سحر به خانه آنها می آید و می گوید که احمد را بارها از ایستگاه اتوبوس روبروی خانه شان دیده و برای دیدنش آمده و چند روز بعد تعریف می کند که نامزدش را که بیمار بوده رها کرده و به خارج از کشور رفته و پس از مرگش عذاب وجدان دارد و می خواهد از احمد نگهداری کند تا او بتواند در عروسی ایمان شرکت کند و او هم می پذیرد.

فیلم ایرانی «ناردون » به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی منصور سهراب پور روز دوشنبه ۳۰ اسفند ماه از شبکه پنج سیما پخش می شود.
در این فیلم هنرمندانی همچون امین حیایی، لیلا اوتادی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، پوراندخت مهیمن، امیر نوری و .... به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان این فیلم مخاطبان خواهند دید : زمین گورستانی در یکی از دو روستای کوچک واقع در شمال کشور به مرور پر شده و جای خالی دیگری برای دفن وجود ندارد. اهالی روستای دیگر به صاحب قطعه زمینی که در روستای دیگر است فشار می آورند تا اجازه دفن تازه درگذشتگان روستا را به آنها بدهد ولی او درصدد فروش آن زمین به مبلغ بالا و یا تعویض آن با چند باغچه دیگر است . از طرفی دیگر داستان فیلم با فوت یکی از معتمدین روستا که فرزندش خواهان ازدواج با دختری از روستاست به مرحله جدیدی وارد می شود و...

 فیلم سینمایی «فریاد قهرمان» به کارگردانی بنی چان محصول ۲۰۱۶ کشور چین (هنگ کنگ) است که روز سه شنبه اول فروردین ماه از شبکه پنج سیما پخش می شود.
در خلاصه این فیلم علاقه مندان خواهند دید: در دوران جنگ های داخلی چین، وقتی ارتش تمام نیروی نظامی خود را به خط مقدم فرستاده، یک فرمانده بی رحم به نام کائو به همراه نیروهایش کنار یک روستا اردو می زنند. پسر این فرمانده یک معلم و یک کودک و فرد دیگری را بی دلیل به قتل می رساند و توسط کلانتر دستگیر می شود تا فردا صبح به دار آویخته شود. یکی از فرماندهان کائو که از موضوع با خبر شده مردم روستا را تهدید می کند که در صورت عدم آزادی پسر فرمانده، همه اهالی روستا را خواهد کشت. مرد ثروتمند روستا و افرادش بالاخره مردم را مجبور می کنند تا به آزادی پسر کائو راضی شوند. اما این پسر با وجود آزادی قصد دارد تمام اهالی روستا و به خصوص کلانتر را به قتل برساند. در این میان یک جنگجوی از جان گذشته تصمیم می گیرد به کمک کلانتر و مردم بی گناه روستا برود و ...
فیلم ایرانی «فاصله» به تهیه کنندگی حبیب اللهیاری و کارگردانی کامران قدکچیان محصول سال ۱۳۸۸ است که روز چهارشنبه ۲ فروردین ماه پخش می شود.
در خلاصه این فیلم آمده است: خانمی برای انتقام از شوهرش دست به بازی عجیبی می زند و در این میان مرد میانسالی پس از آگاه شدن از قصه این انتقام موضوع را به خوبی فیصله می دهد و ...

 فیلم سینمایی «لاک پشت های نینجا ۲» محصول ۲۰۱۶ کشور امریکاست که روز پنج شنبه ۳ فروردین ماه از شبکه پنج پخش می شود.
در خلاصه این فیلم مخاطبان خواهند دید: شردر که یک شرور با سابقه است از زندان فرار می کند و سعی دارد با کمک همدستانش به قدرت زیادی دست پیدا کند و کنترل شهر را در اختیار بگیرد که در نهایت به وسیله لاک پشت های نینجا و پلیس نابود می شود.

 فیلم ایرانی «رسوایی ۲» به کارگردان مسعود ده نمکی محصول سال ۱۳۹۴ است که روز جمعه ۴ فروردین ماه از شبکه پنج روانه آنتن می شود.
ماجرای فیلم با اعدام دو شخص که مزاحمت برای یک دختر جوان ایجاد کرده بودند، شروع می شود که مردی برای نجات آن دختر جوان می آید و نهایت به قتل آن مرد منجر می شود. آن دو مرد به اعدام محکوم می شوند و اعدام با حضور قاضی و شهردار در ملأ عام انجام می شود که حاج یوسف، روحانی معروف شهر با صحبت کردن با مادر مقتول باعث می شود مادر مقتول قاتل را ببخشد و ...
در این فیلم هنرمندانی همچون اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی نیا و مهران رجبی ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «رابین هود» به کارگردانی آنتونی مارسیانو محصول ۲۰۱۵ کشور فرانسه است که روز شنبه ۵ فروردین ماه از شبکه پنج پخش می شود.
در خلاصه این فیلم آمده است: پسری جوان به نام رابین با دزدی از بچه ها و زن ها و فقرا روزگار خود را می گرداند و خود را به دروغ رابین هود معرفی می کند. تا اینکه یک روز به یک گروه سارق حرفه ای برخورد می کند که از ثروتمندها برای فقرا دزدی می کنند. رییس این گروه به نام ژان کوچولو از رابین می خواهد که برای دزدی مالیات های مردم که داروغه به زور از آنها گرفته است به آنها کمک کند. گویا پادشاه مرده است و وارث پادشاهی یک پسر بچه کوچک است و داروغه با سوء استفاده از مقامش به زور از مردم مالیات بیشتری می گیرد. رابین تمام اعضای گروه را فریب می دهد و پول های داروغه را می دزدد و با پول های آن یک رستوران ورشکسته را از مردی کلاهبردار می خرد و ...

 فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی کیم سونگ هون محصول۲۰۱۶ کشور کره جنوبی است که روز یکشنبه ۶ فروردین ماه برای علاقه مندان پخش می شود.
مخاطبان در خلاصه این داستان خواهند دید: لی جونگ سونگ یک کارمند شرکت معاملات ماشین در راه خانه از یک تونل تازه تاسیس عبور می کند که ناگهان تونل ریزش می کند و زیر آوار سنگین در ماشینش گیر می کند. او با تلفن به مرکز امداد اطلاع می دهد که هنوز زنده است و به کمک نیاز دارد. مسئولین امداد و وزیر حضور پیدا می کنند و تلاش می کنند با توقف کار عمرانی در تونل کناری و با حفر یک تونل عمودی او را نجات دهند اما بعد از چندین روز حفاری متوجه می شوند نقشه تونل اشتباه است و کارفرما طبق نقشه پیش نرفته است. لی جونگ آب و غذا ندارد و شرایط سختی دارد. او با جمع آوری و نوشیدن قطره های آب زیر آوار موفق می شود خود را روزهای بیشتری زنده نگه دارد. اما شارژ موبایل لی جونگ تمام شده و ...

 فیلم سینمایی «رها شده» به کارگردانی جان کاسار محصول ۲۰۱۶ کاناداست که روز دوشنبه ۷ فروردین ماه برای مخاطبان پخش می شود.
در خلاصه این فیلم آمده است: هنری، یک آدم کش سابقه دار پس از جنگ داخلی و پس از سال ها دوری از خانه به زادگاهش و پیش پدرش بازگشته است و متوجه می شود مادرش در نبود او مرده است و نامزدش هم ازدواج کرده است. او در کودکی در یک حادثه برادر کوچکش را از دست داده و همواره فکر می کرده پدرش او را در مرگ برادرش مقصر می دانسته است. از طرفی در این شهر کوچک یک سرمایه دار با استخدام چند هفت تیرکش به زور مزرعه کشاورزان را از چنگ آنها در می آورد و تا کنون دو مزرعه دار را کشته اند. هنری دیگر اسلحه را کنار گذاشته و قصد دارد مزرعه کوچکی را که مادرش به آن علاقه داشته را آباد کند. هنری از اتفاقات شهر خود را کنار کشیده، به خصوص که هنوز مردم او را یک آدم کش و خلافکار می دانند. حتی نامزد سابقش از او می خواهد که در مقابل هفت تیرکش ها به او و همسرش کمک کند اما او قبول نمی کند و ...

فیلم سینمایی «وزیر» محصول ۲۰۱۶ کشور هندوستان است که روز سه شنبه ۸ فروردین ماه پخش می شود.
در خلاصه این فیلم آمده است: یک افسر پلیس که در هنگام مواجه با تبهکاران دختر خود را از دست می دهد با یک پدر عزادار دوست می شود و متوجه می شود، یکی از وزیران هند از تروریست های هندی است و قاتل فرزند دوستش در نهایت با کمک پلیس وزیر فاسد و تبهکار دستگیر می شود.

 فیلم سینمایی «مبارزی که از کوه پایین آمد» محصول ۲۰۱۵ کشور چین و آمریکاست که روز چهارشنبه ۹ فروردین ماه برای علاقه مندان پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: آنژیا یک ووشو کار فقیر است که در یک مدرسه رزمی زیر نظر یک استاد بزرگ شده است. او یتیم است و حالا به دلیل کمبود غذا و پایان آموزش ها باید کوهستان و مدرسه را ترک کند. او در اولین شب از سر گشنگی و فقر گوشت یک مرد ثروتمند را می دزدد اما مرد ثروتمند در آب می افتد و آنژیا او را نجات می دهد. مرد ثروتمند آنژیا را نزد خود می برد و در داروخانه اش به او کار و محلی برای زندگی می دهد. اما این مرد ثروتمند توسط برادر بی فکرش برای رسیدن به پول ها و املاک او به قتل می رسد و ...

 فیلم ایرانی «دوربین» به کارگردانی محسن توکلی محصول سال ۱۳۹۲ است که روز پنج شنبه ۱۰ فروردین ماه از شبکه پنج روانه آنتن می رود.
در این فیلم مخاطبان شاهد حضور هنرمندانی همچون پوریا پورسرخ ، شاهرخ استخری، رضا توکلی، بهنوش بختیاری هستند و فیلم داستان دو دوست به نام های مجید و حامد را روایت می کند و آنها با مشکلاتی که درگیر آن هستند، می توانند برخی از این مشکلات را توسط یک دوربین حل کنند اما با این کار درگیر ماجراهای پلیسی پیچیده ای می شوند.


 فیلم سینمایی «کشتار ربات ها» به کارگردانی استیون گومز محصول ۲۰۱۶ کشور انگلستان است که روز جمعه ۱۱ فروردین ماه پخش می شود. مخاطبان در خلاصه این فیلم خواهند دید: در آینده ای نزدیک ربات های تفنگدار ، جنگجو و کاملا هوشمند ساخته شده اند تا بتواند به جای آدم ها بجنگند. میلز دختری که برنامه نویسی این ربات ها را انجام داده به همراه یک گروه نظامی چند نفره راهی جنگل می شوند تا در یک طرح آزمایشی و برای جنگ با ربات ها شرکت کنند. آنها بعد از مانور آزمایشی خود و از بین بردن ربات ها در راه برگشت متوجه می شوند ارتباطشان با مرکز قطع شده است. یکی از ربات ها فرمانده تعدادی ربات را در دست گرفته و به آنها حمله می کنند.

فیلم سینمایی «نوری در میان اقیانوس» محصول ۲۰۱۶ محصول انگلستان است که روز شنبه ۱۲ فروردین ماه پخش می شود.
مخاطبان در خلاصه این فیلم خواهند دید: تام در سواحل دور افتاده‌ استرالیا مسئول فانوس دریایی است، کمی بد تام دلبسته‌ دختری به نام ایزابل می‌شود و این دو با هم ازدواج می‌کنند. مشکل اساسی‌ای که به زودی گریبانگیر این زوج عاشق می‌شود این است که آنها نمی‌توانند بچه‌دار شوند و نوزادان آنها بی جان به دنیا می‌آیند. مدتی بعد زمانی که تام مشغول تماشای اقیانوس بود، یک قایق چوبی در نزدیکی ساحل توجه‌اش را جلب کرد. تام و ایزابل متوجه می‌شوند که داخل قایق جسد یک مرد و همچنین یک نوزاد زنده قرار گرفته است ...

 فیلم سینمایی «سفر به تاریخ» به کارگردانی توشیو لی محصول ۲۰۱۴ کشور ژاپن است که روز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه از شبکه پنج پخش می شود.
مخاطبان در این فیلم خواهند دید: ژاپن حال حاضر، یک خانم معلم تاریخ با سه شاگرد خود در حال صحبت است که ناگهان از طریق اجرای یک برنامه سفر زمان در گوشی همراه یکی از شاگردانش به سال ۱۸۶۸ می روند. سال هایی که ژاپن در آستانه جنگ های داخلی بین قبایل مهم است. از طرفی ممکن است جنگ داخلی موجب تصرف کشور توسط کشورهای خارجی شود. هیروشی تاکامی قصد دارد با نامه نگاری قبایل مختلف را دور هم جمع کند و آنها را متحد کند تا بدون جنگ قدرت از یک قبیله به دولتی منتخب تمام قبایل انتقال یابد. از طرفی خانم معلم و شاگردانش نیز تلاش می کنند تا به او کمک کنند چون اگر این اتحاد ایجاد نشود آینده ژاپن دگرگون می شود و ممکن است زندگی آنها نیز تحت تاثیر همین موضوع قرار بگیرد. آنها فقط چند روز وقت دارند چون زمانبندی سفر به اتمام می رسد و آنها به زمان حال بازگردانده می شوند.

  • شبکه نمایش سیما

شبکه نمایش که در رویکرد جدید خود به عنوان شبکه پخش فیلم های سینمایی شناخته می شود، فیلم های متنوع و سرگرم کننده جدیدی را برای پخش نوروز ۹۶ پیش بینی کرده است.
این شبکه در ایام نوروز بیش از ۶۰  فیلم سینمایی پخش خواهد کرد که ۳۰ عنوان برای اولین بار دوبله و از تلویزیون پخش خواهد شد. فیلم های سینمایی جدید شبکه نمایش در سه باکس سینمای هند، سینمای ملل و سینمایی جذاب به ترتیب در ساعات ۱۹، ۲۱:۳۰ و۲۳ پخش خواهد شد.

 فیلم های «گاهی خوشی، گاهی غم»، «شاهدا»، «حلال و حرام»، «قطار چنای»، «شامیتاب»، «شعله»، «دان ۱ و۲»، «گول ظاهر را نخور»، «درهم و برهم»، «داستان»، «مجبور»، «دونی: داستان ناگفته»، «آناند»، «دو جریب زمین»، «آهسته آهسته» در سینمای هند، از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ساعت ۱۹ پخش می شود.

 سینمای ملل هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در ایام نوروز از شبکه نمایش پخش خواهد شد و فیلم هایی از سینمای فرانسه، انگلستان، کره جنوبی، ژاپن، فنلاند، نروژ، دانمارک، استونی، اسپانیا و هنگ کنگ در آن پخش خواهد شد. فیلم های تحسین شده ای همچون «ما یک باغ وحش خریدیم»، «نامی کوچولو»، «تیم رویایی»، «اسب های وحشی»، «دینا در ماجراجویی دونارک»، «تخفیف»، «آخرین فرمانروا»، «ارزیابی همه چیز، کیو»، «در میان ستارگان ۱و۲و۳»، «بی جانشین»، «ماه را قول بده»، «من دانیل بلیک هستم»، «معدن» و «نغمه به یاد ماندنی» از جمله فیلم های سینمای ملل شبکه نمایش هستند که به ترتیب از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین پخش خواهند شد.

 فیلم های سینمایی «بچه شهری ها»، «مردی که خیلی کم می دانست»؛ «سیکارو»، «۱۹۹۴»، «ریشه ها ۱و،۲،۳،۴»، «دینا در ماجراجویی دونارک»، «مارسی»، «وال استریت»، «وال استریت: پول هرگز نمی خوابد»، «طوفان»، «تولد یک ملت»، «راه حل بی رحمانه» و «سیکارو» در باکس سینمایی جذاب از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می روند.

کد خبر 365192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha