همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت جهانی توانسته در میان جهان اسلام قدرت سازی و همواره از حقوق مسلمانان در مقابل مستکبران دفاع کند و هیچ محدودیتی در جغرافیا ندارد زیرا مرز اسلام مرز عقیده است.

سلامی

به گزارش ایرنا سردار حسین سلامی روز دوشنبه در بیست و چهارمین همایش ائمه جمعه جنوب شرق کشور در زاهدان اظهار داشت: امروز هیچ کس نمی تواند در مقابله با ایران اسلامی دوام آورد زیرا به فضل الهی این نظام آنقدر قدرتمند شده است که با جمیع قدرت ها در هر صحنه ای که می جنگد آنها را شکست می دهد.

وی ادامه داد: نقشه جامع غرب، آمریکا، انگلیس و اسرائیل و متحدان منطقه ای آنها و بعضی از حکام مرتجع سرسپرده غرب برای جهان اسلام نقشه ای ویرانگر و خطرناکی است.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری از 100 سال پیش سیاست تحمیل جنگ های های خونین برای جداسازی امت اسلامی از یکدیگر و هدف قرار دادن دین و اعتقادات مسلمانان را مد نظر قرار داده اند.

وی با بیان اینکه مستکبران می خواهند با ویران کردن جهان اسلام به آبادانی و پیشرفت برسند گفت: نقشه غرب برای جهان اسلام عقب نگه داشتن مسلمانان و ترویج فقر، فساد و عقب ماندگی ذهنی و فرهنگی آنان است.

وی اضافه کرد: دقیقا 40 سال است که تمام جنگ های غرب در جهان اسلام اتفاق افتاده است به طوری که آنان در این مدت به 14 کشور حمله و 12 جنگ بزرگ جهان را به راه انداخته اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مستکبران در این مدت به جان، مال و نوامیس و ثروت های مسلمانان تجاوز کرده اند تا اقتدار جهان اسلام را مورد هدف قرار دهند.

سردار سلامی افزود: این نقشه شوم و دردناک دشمنان برای جهان اسلام است که هر زمان اراده کنند به خانه های مردم مظلوم در پاکستان و مراسم عروسی در افغانستان حمله می کنند و مردم مظلوم فلسطین را از سرزمین خودشان می رانند.

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با قامتی افراشته و شجاعت و حکمت رهبری فرزانه از حقوق مسلمانان درمقابل مستکبران دفاع می کند تا منزلتشان، کرامتشان و امنیت شان، عزت و آبرویشان حفظ شود.

وی تاکید کرد: خورشید سیطره غرب روبه زوال است و انقلاب اسلامی توانسته جبهه مستحکم و مقاومی در مقابل سیاست های شوم استکبار ایجاد کند.

وی بیان کرد: مسلمانان بیدار شده اند و جهان اسلام برای نخستین بار بعد از هزار سال حکومت تشکیل دادند و موازنه قدرت با مستکبران برقرار و ساختار قدرت وسیع در همه جهان اسلام شکل دادند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی این آرمان را تعقیب می کرد که از نیل تا فرات را تصاحب کند اما امروز این رژیم در پرتو اقتدار نظام در باریکه کوچک از ترس نفوذ یک جوان انقلابی فلسطینی دیوار بتنی احداث می کند.

کد خبر 364976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha