همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدایی نظیر باکری‌ها و تجلایی‌ها خطی برای ما ترسیم کرده و نشان دادند که نورانیت آشکار و روشنی‌اش، تکلیف را بر ما تمام کرده و نمی‌توانیم به بی‌راهه برویم.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامحسین غیب پرور در همایش شورای فرماندهی بسیج و سپاه استان آذربایجان شرقی افزود:ایثار، اخلاص و ایمان به هدف از جمله اصلی ترین ویژگی های بارز رزمندگان دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با خادمان راهیان نور تاکید کرد: از هر زاویه ای به دفاع مقدس نگریسته شود موفقیت و پیروزی عیان و آشکار بوده چرا که دفاع مقدس سرچشمه زلال حیات طیبه است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روحیه انقلابی گری تصریح کرد: امروز باید بسیجیان به عنوان اصلی ترین جریان انقلاب اسلامی از ارزش ها و آرمان های انقلاب پاسداری کرده و با ترویج فرهنگ دفاع مقدس، این انقلاب را تداوم بخشند.

وی ضمن تقدیر از مجاهدت های ارزشمند سردار افشار، سردار حجازی، حجت الاسلام طائب و سردار نقدی در طول فعالیت و مسئولیت شان در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: زحمات بسیار زیادی در بسیج انجام شده است و ما نیز تکلیف داریم کارهای زیادی که مانده است به سرانجام برسانیم.

سردار غیب پرورگفت : ما باید در این شرایط، انقلابی عمل کنیم و بر مبنای اقتضائات روز، برخی سیاست های بسیج را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: بی شک فرمانده بسیج، مقام عظمای ولایت بوده و بنده سرباز کوچک ایشان و خدمت گزار بسیجیان هستم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص خط مشی ها و رویکردهای جدید بسیج بیان کرد: در بسیج باید برای بیان آمار بیش از پیش دقت کرده و هیچگاه در پی آمارسازی نباشیم.

وی در همین خصوص به تعاریف جدید بسیج اشاره کرد و گفت: در تعریف جدید آحاد ملت عزیز کشورمان بنام ' بسیج عمومی' نامگذاری شده اند و هر آنکس که دلسوز انقلاب می باشد بسیجی است و لو آنکه پرونده ای رسمی در بسیج نداشته باشد.

سردار غیب پرور یارگیری را برای جذب حداکثری در انقلاب، مهمترین رسالت بسیجیان دانست و افزود: رویکرد دیگر ما پرهیز از گزارش نویسی هایی است که با تفکر بسیجی هم خوانی نداشته و بنده مخالف گزارش نویسی های بیهوده هستم.

کد خبر 364452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha