اعضای باندی که با سوراخ کردن دیوار بانکی در شهرستان اسلام‌آباد غرب وارد آنجا شده و حدود ۲۰۰ میلیون تومان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

صبح 11دي‌ماه امسال زماني كه كاركنان بانك ملي شعبه فرمانداري در شهرستان اسلام‌آباد غرب راهي محل كارشان شدند به محض ورود به ساختمان بانك صحنه عجيبي را ديدند. ديوار پشتي بانك سوراخ شده بود و دزدان پس از ورود به داخل بانك گاوصندوق را تخريب كرده و همه پول‌هاي داخل آن را كه حدود 200ميليون تومان بود، سرقت كرده بودند.

با گزارش اين ماجرا به پليس، تيمي از كارآگاهان راهي محل حادثه شدند و تحقيقات براي يافتن ردي از دزدان شروع شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه سارقان پس از ورود به بانك با استفاده از دستگاه هوابرش اقدام به تخريب گاوصندوق كرده و پول‌‌ها را دزديده‌اند. سرقت آنها چنان حرفه‌اي و بدون برجا گذاشتن رد و سرنخ انجام شده بود كه مأموران حدس زدند با دزداني سابقه‌دار روبه‌رو هستند.

آنها در ادامه تحقيقات به سرنخ‌هايي دست يافتند كه نشان مي‌داد اعضاي اين باند پيش از اين نيز در شهرهاي ديگر ازجمله شمال كشور دست به سرقت‌هاي مشابه زده و شبانه با سوراخ كردن ديوار وارد بانك شده و اقدام به سرقت پول‌ها كرده بودند. در ادامه هويت يكي از دزدان شناسايي شد و كارآگاهان با زيرنظر گرفتن وي موفق به شناسايي همدستان او شدند. به گفته فرمانده انتظامي اسلام‌‌آبادغرب، سارقان براي اينكه كسي متوجه آنها نشود،

سرقت را در روز جمعه و با استفاده از تعطيلي بانك انجام داده بودند كه تاكنون 5نفر از آنها دستگير شده و به جرم خود اعتراف كرده‌اند. به گفته وي، احتمالا افرادي ديگر نيز در ارتباط با اين پرونده هستند كه تحقيقات براي شناسايي آنها ادامه دارد. اينكه دزدان به‌غير از اين بانك به چند بانك ديگر دستبرد زده و چه مقدار پول دزديده‌اند، هنوز مشخص نيست و تحقيقات در اين زمينه در حالي ادامه دارد كه پليس اعلام كرده به‌زودي اطلاعات تكميلي درخصوص فعاليت اين باند سرقت را منتشر خواهد كرد.

کد خبر 363965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha