چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

تکلیف ۲گزینه باقیمانده اکران نوروز این هفته هم روشن نشد تا نخستین تجربه کارگردانی پیمان قاسمخانی همچنان جدی‌ترین فیلم برای کسب عنوان «پرفروش‌ترین» باشد؛ البته به شرطی که «نهنگ عنبر۲» به کاروان نوروزی فیلم‌های روی پرده نرسد.

سینما

به گزارش همشهري، كمتر از 20روز به پايان سال مانده و قرار است زنگ آغاز اكران نوروز در آخرين چهارشنبه اسفند به صدا درآيد. اين در حالي است كه «خوب، بد، جلف» قاسمخاني از حدود 2هفته پيش به نمايش عمومي درآمده و فروش آن در آستانه رسيدن به 3ميلياردتومان است. اين فيلم طنز كه حضوري موفق در جشنواره سي و پنجم داشت، شايد تا آخر هفته به جمع 10فيلم پرفروش سال 95 بپيوندد و اكران تا پايان فروردين 96 مي‌تواند فروشي رؤيايي برايش رقم بزند.

تا امروز جز خوب، بد، جلف، نمايش نوروزي «ماجراي نيمروز» محمدحسين مهدويان، «سه بيگانه» مهدي مظلومي و «يك روز به‌خصوص» همايون اسعديان قطعي‌شده و انتظار مي‌رود شوراي صنفي نمايش در جلسه دوشنبه آينده درباره 2گزينه باقيمانده به جمع‌بندي نهايي برسد. گفته مي‌شود «سلكشن رويا» كه قسمت دوم نهنگ عنبر سامان مقدم است، براي حضور در جمع فيلم‌هاي اكران نوروز دورخيزكرده و بعيد نيست جدي‌ترين رقيب فيلم قاسمخاني باشد.

هر سال در آخرين‌ماه زمستان تعداد زياد فيلم‌هاي روي پرده از شتاب صاحبان آثار، شركت‌هاي پخش و سازمان سينمايي براي خلوت‌تر شدن صف اكران حكايت مي‌كند. امسال هم اوضاع از همين قرار است و بيش از 10فيلم همزمان به نمايش عمومي درآمده‌اند؛ آثاري كه با قرارگرفتن در انتهاي جدول فروش سالانه، دل از پرده نقره‌اي سينما مي‌كنند.

جدول فروش فیلم های سینمایی

کد خبر 363606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha