دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

با گذشت یک سال از مرگ مرموز زن جوان که از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت شده بود، همسر وی دیروز به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

متهم

 اين در حالي است كه بازپرس جنايي پيش از اين براي وي قرار منع تعقيب صادر كرده و مرگ زن جوان را خودكشي تشخيص داده بود.اين حادثه بامداد 20 اسفند سال گذشته حوالي اتوبان ياسيني تهران رخ داد. قرباني زن ٢٢ ساله‌اي بود كه از خودروي در حال حركت به بيرون پرت شده و جان باخته بود. وقتي مأموران به محل حادثه رسيدند، شوهر او بالاي جسد همسرش بود. وي به مأموران گفت: داخل ماشين در حال صحبت با همسرم بودم كه ناگهان بر سر مسائلي با هم درگيرشديم. همسرم به‌شدت عصبي شد و در يك لحظه در ماشين را باز كرد و خودش را به بيرون انداخت.

به‌دنبال اين حادثه قاضي منافي‌آذر، بازپرس جنايي تهران دستور بازداشت اين مرد را به‌عنوان مظنون صادر كرد. مرد 25ساله در تحقيقات بعدي داستان ديگري بازگو كرد و گفت: من و همسرم 2سال پيش ازدواج كرديم و عاشق هم بوديم. شب حادثه هم براي خريد شب عيد به تهران آمده بوديم و در حال برگشت به خانه‌مان در بومهن بوديم.

خودروي من نقص فني داشت و آن شب وقتي با سرعت بالا در اتوبان ياسيني در حال حركت بودم، در يكي از پيچ‌ها همسرم به عقب برگشت تا از روي صندلي وسيله‌اي بردارد. من هم حواسم پرت شد و براي اينكه با خودرويي كه با سرعت بالا از كنار من رد شد برخورد نكنم، فرمان را به سمت گاردريل گرفتم. همين اتفاق باعث شد كه ناگهان در ماشين بازشده و همسرم به بيرون پرتاب شود.

اظهارات اين مرد ضد‌ونقيض بود و او با دستور قاضي به بازسازي صحنه حادثه پرداخت و شرح داد كه چطور همسرش از ماشين به بيرون پرت شده است. در نهايت قاضي جنايي او را در اين حادثه بي‌تقصير شناخت و براي متهم قرار منع تعقيب صادر كرد و پرونده به دادگاه كيفري فرستاده شد اما دادگاه اعلام كرد با توجه به اينكه اين مرد چند روايت از مرگ همسرش عنوان كرده و هربار گفته‌هاي قبلي خود را نقض كرده و به دروغ‌بافي پرداخته است، احتمال وقوع جنايت از سوي وي وجود دارد.

به اين ترتيب پرونده از دادگاه به دادسراي جنايي تهران فرستاده شد و ديروز متهم براي انجام تحقيقات پيش روي قاضي قرار گرفت. او اين بار گفت كه همسرش خودكشي كرده و او بي‌گناه است. اما قاضي جنايي براي متهم قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمدي صادر كرد و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 363477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha