همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرده از ۱۵ اسفندماه امسال با همکاری پلیس راه تردد خودروهای متفرقه در جاده اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) متوقف می‌شود و تنها مسافران و مسوولان فرودگاه اجازه تردد در این مسیر را خواهند داشت.

Emam khomeini Airport

به گزارش ایسنا، نویدی اعلام کرده با توجه به اینکه برج مراقبت فرودگاه امام خمینی(ره) در میان دو باند رفت و برگشت جاده اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) قرار دارد، از نظر امنیتی و ایمنی تردد خودروها و ترافیک سنگین آنها در جاده چندان منطقی نیست از این‌رو این برنامه‌ریزی صورت گرفته تا با به وجود آوردن گیت‌های عبوری جاده فرودگاه امام خمینی (ره) تنها برای مسافران و کارکنان باز بماند.

وی درباره‌ چگونگی اجرای این محدودیت نیز توضیح داد: در این راستا از ۱۵ اسفندماه محدودیت ترافیکی در جاده اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) اجرایی خواهد شد به این ترتیب جاده شرق به غرب فرودگاه امام خمینی (ره) یعنی از اتوبان قم به سمت اتوبان ساوه به صورت کلی برای ترددهای غیرفرودگاهی مسدود می‌شود ضمن آنکه برای خودروهایی که از غرب به شرق یعنی از اتوبان ساوه به اتوبان قم قصد سفر دارند و از جاده فرودگاه امام خمینی (ره) استفاده می‌کنند، محدودیت‌هایی ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: حدود ۷۰ درصد از خودروهایی که از این جاده اختصاصی عبور می‌کنند ارتباطی با فرودگاه و مسافران ندارند از این‌رو برنامه‌ریزی شده تا در مسیر اتوبان قم به داخل شهر فرودگاهی پس از اولین دوربرگردان مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) برای ترددهای غیرفرودگاهی بسته شود. همچنین در مسیر غرب به شرق جاده این فرودگاه یعنی از اتوبان ساوه به سمت شرق خودروی مسافران تفکیک می‌شود و خودروهای غیرمسافری به کنارگذر شمالی هدایت می‌شود.

به گفته نویدی، این محدودیت‌ها در حال حاضر اجرایی می‌شود و در آینده تصمیم قطعی درباره این مسیر اتخاذ خواهد شد. در این رابطه مکاتبات لازم با پلیس راهور انجام شده و از ۱۵ اسفندماه این طرح با همکاری آنها رسما اجرایی خواهد شد.

کد خبر 363274

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha