همشهری آنلاین: در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کاتای بانوان برای حضور در اردوی تیم ملی، ۳ تیم تهرانی با کسب بیشترین امتیاز موفق به کسب جایگاه‌های اول تا سوم شدند. در بخش انفرادی نیز مهسا افسانه عنوان نخست را به دست آورد.

Mahsa Afsane

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، پیکارهای انتخابی تیم ملی کاتای تیمی بانوان در سالن شهید کبكانیان تهران به پایان رسید که 5 تیم برتر با اجرای 4 دور کاتا و کسب امتیاز از داوران، جایگاه اول تا پنجم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

تیم تهران متشکل از الناز تقی پور، نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری‌زاده با 147.5 امتیاز در رده اول قرار گرفت. یکی دیگر از تیم‌های تهرانی با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی موفق به کسب 146.5 امتیاز شده و جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم زکیه رحمانی، صبا روشن قیاس و نرگس حوری آبادی از تهران با 145.4 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم اصفهان (مریم کریمی، سعیده جاوری و نوشین خلفیان) و تیم البرز (زهرا سادات قطب‌زاده، مهسا باقری و زینب شنوایی) به ترتیب با 142 و 141.9 امتیاز چهارم و پنجم شدند.

تیم‌های برتر این رقابت‌ها برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در باکوي آذربایجان و مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

در بخش کاتای انفرادی هم 6 کاتارو در 5 مرحله به اجرای کاتا پرداختند تا در نهایت نفرات اول تا هفتم این دوره از پیکارها برحسب امتیاز مشخص شوند.

در این پیکارها، مهسا افسانه با کسب 185 امتیاز به عنوان نفر اول انتخاب شد، نگین باقری با کسب 182.5 امتیاز در رتبه‌بندی دوم شد و فاطمه صادقی با 181.8 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

الناز تقی‌پور با 178.3 امتیاز، شیرین گلستانیان با 174.9 امتیاز و غزل نادری با 174.2 امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

 

کد خبر 363139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha