همشهری آنلاین: مسابقات فرمولا دریفت قهرمانی کشور زیر نظر کمیته دریفت برگزار شد که در رقابتی نفس‌گیر و پرهیجان شهاب پیشانی‌دار از خوزستان پس از سه دور رقابت، در دور آخر با رای داوران توانست قهرمان سال ۹۵ در رشته اتومبیلرانی "دریفت" شود.

قهرمانان دریفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، ششمین و آخرین مرحله مسابقات فرمولا دريفت، اوج هیجان و رقابت شرکت‌کنندگان برای رسیدن به عنوان قهرمان سال دریفت بود که قهرمانان با آمادگی مطلوب و تمرینات منسجم، تماشاگران حاضر بر روی سکوهای پیست آزادی را به وجد آوردند و پیشانی‌دار و کیخسروی نیز با مهارت و تمرکز بالا بارها باعث حبس شدن نفس‌های تماشاگران علاقه‌مند به مسابقات اتومبیلرانی در دور آخر برای معرفی نفر برتر شدند.

در این میان داوران با وجود وسواس زیاد به خرج داده شده در دور پایانی، نتوانستند موفق به معرفی نفر برتر شوند و سرانجام در بار سوم و در رقابت میلی‌متری، این شهاب پیشانی‌دار بود که با خطای کمتر در مصاف دو اتومبیلران برجسته دریفت از سوی داوران به عنوان نفر برتر معرفی شد.

این مسابقات دیدنی راس ساعت 10 صبح جمعه 6 اسفند ماه با حضور 13 شرکت‌کننده در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران آغاز شد. ابتدا حاضرین به شکل انفرادی به رقابت پرداختند که در نهایت 8 اتومبیلران برتر با از گردونه خارج شدن 5 شرکت‌کننده، برگزیده شدند و تا پایان نیز به صورت دو نفره به مسابقه ادامه دادند که در نهایت شهاب پیشانی‌دار از خوزستان، فهیم‌رضا کیخسروی از کیش و رضا گله داری از خوزستان حائز عناوین اول تا سوم راند نهایی شدند.

فهیم‌رضا کیخسروی نيز به عنوان ورزشکار اخلاق انتخاب شد.

در پایان کاپ و جوائز نقدی و احکام قهرمانان با حضور مسئولين حاضر به نفرات برتر سال دریفت اهداء شد.

کد خبر 363121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha