جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

زن جوان برای سرقت طلاهای زن آرایشگر، نقشه اسیدپاشی کشید اما ۳ساعت بعد دستگیر شد. صبح پنجشنبه ۵ اسفند امسال، گزارش اسیدپاشی در یکی از آرایشگاه‌های شهرستان نهاوند به پلیس اعلام شد.

متهم

به‌دنبال اين خبر، مأموران راهي محل حادثه شدند و مشخص شد كه زن جواني قصد سرقت طلاهاي آرايشگر را داشته و زماني كه با مقاومت او روبه‌رو شده دست به اسيدپاشي زده است. به‌دنبال اين حادثه ‎كارآگاهان با بررسي دوربين‌هاي مداربسته چهره متهم را به‌دست آوردند و با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند عامل اين اسيدپاشي را در كمتر از 3ساعت دستگير كنند.

‎ زن جوان در بازجويي‌ها درخصوص انگيزه‌اش چنين گفت: يك روز پيش از حادثه به آرايشگاه رفتم و وقتي ديدم زن آرايشگر طلاهاي زيادي دارد، وسوسه سرقت به جانم افتاد. همين شد كه مقداري اسيد تهيه كردم و فرداي آن روز به آرايشگاه رفتم تا با تهديد به اسيدپاشي طلاهاي زن آرايشگر را سرقت كنم.

وي ادامه داد: روز حادثه درحالي‌كه ظرف اسيد را با خود همراه داشتم، وارد آرايشگاه شدم. مي‌خواستم طلاهاي زن جوان را سرقت كنم كه با مقاومت او روبه‌رو شدم و براي اينكه بتوانم نقشه‌ام را اجرا كنم روي او اسيدپاشيدم. به گفته فرمانده انتظامي نهاوند متهم در بازداشت به سر مي برد و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.

کد خبر 363049

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha