جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

همزمان شدن میزبانی کاخ سفید از فرمانداران سراسر ایالات متحده باعث می‌شود دونالد ترامپ در نخستین سال ریاست‌جمهوری خود نتواند مراسم اهدای جوایز اسکار را از تلویزیون تماشا کند.

سینما

به گزارش همشهري، در شرايطي كه انتظار مي‌رود بسياري از مهمانان و برگزيدگان اسكار هشتاد و نهم سخنان خود را به انتقاد از سياست‌هاي ساكن تازه كاخ سفيد اختصاص بدهند، ترامپ و بسياري از طرفداران او ترجيح مي‌دهند به جاي ديدن مهم‌ترين رويداد سينمايي دنيا، سرگرم كارهايي ديگر باشند.‌ شان اسپايسر، معاون رسانه‌اي كاخ سفيد در نشست خبري اخير خود در پاسخ به پرسشي درباره واكنش ترامپ به مراسم اسكار گفت:

بايد با شما روراست باشم. رئيس‌جمهور و بانوي اول براي شامگاه يكشنبه (همزمان با مراسم اسكار) برنامه‌هايي دارند و روي كارهاي خودشان متمركز مي‌شوند. ترامپ در سال‌هاي اخير بارها با صفت‌هايي چون «آشغال» و «وحشتناك» از مراسم اسكار ياد كرده و امسال هم چند ساعت پس از مراسم گلدن گلوب، پاسخ سخنان درشت مريل استريپ را داد.

موضع طرفداران ترامپ در قبال مراسم اهداي جوايز اسكار از نتايج نظرسنجي اخير گروه ملي پژوهش براي هاليوود ريپورتر كاملا پيداست؛ 66درصد راي‌دهندگان به رئيس‌جمهور فعلي گفته‌اند پس از نخستين اظهارنظر سياسي در اسكار2017تلويزيون را خاموش مي‌كنند. اين در حالي است كه فقط 19درصد از راي‌دهندگان به هيلاري كلينتون چنين واكنشي از خود نشان مي‌دهند.

کد خبر 363043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha