همشهری آنلاین: تراکتور برای فرار از کسر ۶ امتیازی فقط ۶۰ روز فرصت دارد و شکایت باشگاه ترکیه از طارمی می‌تواند برای پرسپولیس و او دردسرساز شود.

فیفا

روزبه وثوق‌احمدی، سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس، ضمن تأیید شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه از مهدی طارمی، گفت: آنها شکایت کرده‌اند که طارمی با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه ترکیه‌ای و بدون پایبند بودن به آن، از باشگاه قبلی خود یعنی پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده و قراردادی را با این تیم منعقد کرده است.

وی ادامه داد: این موضوع در پروسه رسیدگی قرار دارد و وکیل طارمی و باشگاه پرسپولیس در حال پیگیری این موضوع هستند.

وثوق احمدی در مورد اینکه پرونده تراکتورسازی در فیفا به کجا رسید، گفت: ما از فیفا سؤال کرده بودیم که تراکتورسازی با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش از سه بازیکن جدید استفاده کرده و فیفا نیز پاسخ مبهمی را در این خصوص برای ما ارسال کرده و اعلام کرده که ما در مقامی نیستیم که فدراسیون فوتبال ایران را راهنمایی کنیم و اشاره کرده‌اند که طبق قانون در این رابطه باید رفتار کنیم هر چند که ما در این زمینه هنوز تصمیم نگرفتیم.

وی گفت: در واقع فیفا اعلام کرده باشگاه تراکتورسازی می‌توانسته با بازیکنان قرارداد ببندد و فقط نمی‌توانسته به خاطر مشکلات ایجاد شده از آنها استفاده کند و مسأله این است که این بازیکنان با تراکتورسازی قرارداد دارند و نمی‌توانند بازی کنند و مطمئناً در صورت شکایت آنها بابت این قرارداد، در این زمان کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ورود خواهد کرد.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال یادآور شد: در آخرین نامه فیفا این طور اعلام شده که باشگاه تراکتورسازی بابت بدهی‌اش به فریرا 60 روز فرصت دارد تا این بدهی را پرداخت کند در غیر این صورت 6 امتیاز از این تیم اتوماتیک‌وار کسر خواهد شد.

کد خبر 363026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha