همشهری آنلاین: در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، پیکان شهرداری ارومیه را برد و بانک سرمایه به سختی از سد سایپا گذشت.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه (4 اسفند) با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری شد.

تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه در نخستین مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان با شکست سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 23 حریف در یک قدمی دیدار نهایی قرار گرفت.

دیدار برگشت این مرحله روز سه شنبه دهم اسفند در سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد. اگر در این مسابقه نماینده ارومیه فاتح میدان شود، دیدار سوم روز یکشنبه 15 اسفند در تهران پیگیری خواهد شد.

تیم های بانک سرمایه و سایپای تهران در دومین مسابقه  به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا 50 درصد مسیر صعود به دیدار نهایی را طی کرده باشند.

تیم سایپا با هدایت مسعود آرمات در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب بانک سرمایه، صدرنشین دور مقدماتی این رقابت ها شد.

کد خبر 362997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha