چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
۰ نفر

به‌دنبال حادثه انفجار در خیابان خلیج‌فارس، که باعث ریزش ۳ ساختمان شده بود ۵ نفر جانشان را از دست دادند.

انفجار

اين حادثه عصر سه‌شنبه در خانه‌اي ويلايي در حالي رخ داد كه مردي در حال تعمير آبگرمكن بود. علاوه بر اين خانه، 2ساختمان مجاور به‌طور كامل تخريب شده بودند كه يكي از آنها ساختماني قديمي و دوطبقه بود كه تعداد زيادي از ساكنان آن زير آوار گرفتار شده بودند.

دقايقي پس از اين حادثه آتش‌نشانان پايتخت راهي محل شدند و عمليات آواربرداري را شروع كردند. آنها چندين نفر را از زير آوار بيرون كشيدند كه در دقايق اوليه اورژانس تهران شمار قربانيان اين حادثه را 3نفر اعلام كرد. پس از آن قاضي سيدسجاد منافي آذر كشيك جنايي پايتخت خود را به محل حادثه رساند كه در ادامه جست‌و‌جو‌ها جسد2 نفر ديگر از زيرآوار بيرون كشيده شد. در ادامه با دستور قاضي جنايي، اجساد قربانيان به پزشكي قانوني منتقل شدند از سوي ديگر در بررسي‌ها مشخص شد كه علاوه بر تخريب كامل 3ساختمان، تمام خانه‌هاي ديگر داخل كوچه آسيب ديده است.

در همين حال محمد شهرياري سرپرست دادسراي امور جنايي تهران در اين خصوص گفت: قربانيان حادثه انفجار در خيابان خليج، شامل 3زن 49،30و 40ساله، يك دختربچه 38روزه و يك پسر بچه 10ساله بودند. ‎وي يادآور شد: در اين حادثه 7نفر هم مصدوم شده‌اند. ‎قاضي شهرياري با بيان اينكه پرونده قضايي درخصوص اين حادثه در دادسراي جنايي تشكيل شده است، گفت: علت حادثه در حال بررسي است و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

  • اظهارات يك شاهد

يكي از شاهدان اين حادثه كه در نزديكي خانه‌اي كه انفجار رخ داده زندگي مي‌كند در اين خصوص گفت: داخل خانه بوديم كه ناگهان صداي مهيبي به گوشمان رسيد. خودم را به خيابان رساندم. خانه همسايه تخريب شده بود و از گوشه‌اي صداي كمك خواستن شنيدم. مردي حدودا 25ساله زير آوار گير افتاده بود. او را بيرون كشيدم و چوبي را به‌عنوان پايه گذاشتم تا ساختمان تخريب نشود كه ناگهان قسمتي از ساختمان روي سرم ريخت و بي‌هوش شدم و مرا به بيمارستان فياض‌بخش منتقل كردند. پس از درمان مرخص شدم و شنيدم كه 5نفر جانشان را از دست داده‌اند. ‎

کد خبر 362974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha