سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رسیتال پیانوی فریدون ناصحی با آثاری متفاوت از موسیقی همانند قطعه تام و جری، ششم اسفندماه ساعت ۲۰ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

 روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ضمن اعلام این خبر نوشت: در این کنسرت فریدون ناصحی نوازنده با سابقه پیانو به اجرای آثار بزرگان موسیقی کلاسیک جهان می‌پردازد و آثاری چون قطعه سونات ازشوبرت که یک قطعه آوازی با پیانو است را اجرا می‌کند، سپس قطعه به معنی درطبیعت راه می‌رود به همراه ۶ قطعه از شوپن و قطعه تام و جری از والت دیزنی و قطعاتی از بزرگ‌ترین آهنگ‌سازان دورهٔ رمانتیک ، آهنگساز برجسته مجارستان فرانتس لیست، برای مخاطبان موسیقی کلاسیک غربی اجرا خواهد کرد.
فرانتس لیست در تاریخ موسیقی کلاسیک نخستین هنرمندی است که جرأت کرد کنسرت کامل با ساز تنها برگزار کند و محبوبیتی در حد ستارگان موسیقی پاپ و راک امروزی را در قرن نوزدهم تجربه کند.

فریدون ناصحی فرزند حسین ناصحی آهنگساز در سال ١٣۵۴ موفق به اخذ بورسیه جهت ادامه تحصیلات خود در کشور آلمان گردید. وی بعد از اتمام دوره تحصیلاتش در رشته سولیستی پیانو و اجرای چندین رسیتال پیانو در این کشور و اتریش به ایران بازگشت و چندین اجرا در تالار وحدت، فرهنگسرای نیاوران و... را در کارنامه داشته است.

علاقمندان برای تهیه بلیط این اجرا می‌توانند به سایت ایران کنسرت کنند.

کد خبر 362764

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha