همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال با حساب ۲ بر یک برابر الاهلی تن به شکست داد.

فوتبال

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از گروه A از ساعت 19:45 مهمان تیم فوتبال الاهلی امارات بود که این دیدار استقلال در نیمه اول این دیدار عملکرد خوبی به نمایش گذاشت ولی در آخرین دقیقه روی یک اشتباه دروازه این تیم باز شد.

در یکی از فرصت‌هایی که الاهلی به دست آورد، در دقیقه 10 احمد خلیل با استفاده از یک ضربه ایستگاهی قصد داشت دروازه استقلال را باز کند اما شوت زیبای این بازیکن با مهار زیباتر مهدی رحمتی مواجه شد و توپ به کرنر رفت.

در فرصتی دیگر روی اشتباهی که مدافعان استقلال انجام دادند دیور فرصت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال به دست آورد اما ضربه این مهاجم سنگالی به بیرون رفت.

در دقیقه 45 این دیدار اشتباه عجیب زکی‌پور باعث شد تا دیوپ یک گل به ثمر برساند تا الاهلی با برتری یک گله به رختکن برود.

در نیمه دوم این دیدار مشکی‌پوشان الاهلی باز هم حملاتی را روی دروازه استقلال ترتیب دادند تا دروازه این تیم را باز کنند.

دقیقه 61 احمد خلیل از پشت محوطه جریمه با یک شوت زیبا قصد داشت دروازه استقلال را باز کند که ضربه این بازیکن به اوت رفت.

در ادامه دیوپ هم درون محوطه جریمه آبی‌پوشان استقلال فرصتی برای باز کردن دروازه استقلال به دست آورد اما ضربه این بازیکن با دخالت سید مهدی رحمتی به کرنر رفت.

در ادامه و در دقیقه 63 دیوپ با یک شوت دیدنی در داخل محوطه جریمه استقلال می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما این توپ را رحمتی به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 74 استقلالی‌ها به گل رسیدند. ارسال دیدنی خسرو حیدری با ضربه  استادانه امید ابراهیمی همراه شد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

در اواخر این دیدار باز هم دروازه استقلال باز شد. این بار هم در آخرین دقایق از وقت‌های قانونی بود که الاهلی به گل رسید. این گل را هم دیوپ با یک ضربه سر برای الاهلی به ثمر رساند.

کد خبر 362745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha