همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در سخت‌ترین گروه قرار گرفته است گفت: اولین بازی مسیر تیم‌ها را در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌کند.

پرسپولیس

به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: جای خوشحالی دارد به خاطر بازی که فردا (سه‌شنبه 3 اسفند) برابر الهلال پیش‌رو داریم. فکر می‌کنم گروه ما سخت‌ترین گروه در فاز اول رقابت‌های آسیایی است؛ گروهی که در آن قهرمان عربستان یعنی الهلال حضور دارد و الریان که قهرمان قطر است و پرسپولیس که بهترین تیم فوتبال ایران است و الوحده در کنار العین بهترین تیم امارات است. ما مفتخر به این هستیم که فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرده‌ایم.

او ادامه‌ داد: ما بلافاصله پس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل الهلال عربستان قرار بگیریم که متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات نمی‌توانیم در تهران میزبان این تیم باشیم و از حمایت پرشور هواداران بهره‌مند شویم. اولین بازی و مهم‌ترین بازی بین الهلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. همان طور که می دانید اولین بازی خیلی مهم است و مسیر هر تیمی را در ادامه رقابت‌ها تعیین می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که احترام زیادی برای تیم الهلال قائل هستم، گفت‌: این تیم بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد، اما ما هم هدف و فلسفه خاص خودمان را داریم و دوست داریم با بازی زیبا هواداران را شاد کنیم . فلسفه ما این است که هر بازی را با قدرت و به زیبایی امتیازها را جمع کنیم.

کد خبر 362678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha