همشهری آنلاین: رکورد جهانی روپایی با توپ تنیس توسط ابوالفضل حیدری، ورزشکار زنجانی شکسته شد.

A.Heydari

محمود مرادی، رئیس کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی هیأت ورزش‌های همگانی زنجان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی از شکستن رکورد روپایی با توپ تنیس توسط ورزشکار زنجانی خبر داد و افزود: ابوالفضل حیدری، ورزشکار نوجوان زنجانی موفق شد رکورد جهانی روپایی با تنیس را با زدن 228 روپایی در 60 ثانیه در برج میلاد تهران به نام خود ثبت کند.

وي ادامه داد: رکورد قبلی روپایی با توپ تنیس در جهان 194 روپایی بود که ابوالفضل حیدری با فاصله‌ای بسیار زیاد این رکورد را به نام خود ارتقا داد.

مرادی با بیان این که مربیگری ابوالفضل حیدری بر عهده خودم بوده است، اضافه کرد: بعد از شکستن رکورد روپایی با توپ تنیس توسط ابوالفضل حیدری، به دنبال ثبت جهانی این رکورد هستیم.

وی با اشاره به این که ابوالفضل حیدری در تمرینات خود با 254 روپایی بیشتر از ثبت رکورد رسمی خود روپایی زده است، تصریح کرد: ابوالفضل حیدری ثبت رکورد جهانی خود را به مرحوم شایان اورنگی، بازیکن فوتبال نوجوان فقید زنجانی تقدیم کرده است.

مرادي با بیان این که به دنبال جذب حامی مالی برای ثبت رکوردهای دیگر جهانی توسط ورزشکاران زنجانی هستیم، اظهار کرد: در مناطق مختلف زنجان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد و در آینده‌ نزدیک نیز شاهد ثبت چند رکورد دیگر به صورت جهانی خواهیم بود.

کد خبر 362401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha