دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شایعه‌ای به تازگی برای آیفون ۸ به وجود آمده مبنی بر اینکه اپل قصد دارند تا از فناوری شارژ شدن باتری از طریق شبکه بی‌سیم استفاده کند که این حرکت باعث می‌شود قیمت آیفون ۸ حدود هزار دلار شود.

اپل

به گزارش اكستريم‌تك ؛شایعه‌ای برای آیفون 8 به تازگی به وجود آمده مبنی بر اینکه اپل قصد دارد تا در مراسم دهمین سال تاسیس این کمپانی از شارژ شدن باتری موبایل آیفون 8 از طریق بی‌سیم رونمایی کند که اگر این شایعه به حقیقت تبدیل شود قیمت آیفون هشت فضایی خواهد شد.

در همین زمان وب سایت خبری Business Insider خبری را منتشر کرده که در آن به جنبه‌های دیگری از آیفون هشت پرداخته مانند؛ طراحی تمام شیشه‌ای تمام سه مدل آیفون هشت که این باعث می‌شود پیاده سازی شارژ از طریق بی‌سیم برای آیفون مشکل شود از همین رو اپل باید به دنبال وسیله‌ای باشند تا اگر قرار شد آیفون شیشه‌ای باشد پروژه بی‌سیم آن عملی شود.

البته به گفته Ming-Chi Kuo آنالیزور شرکت امنیتی KGI اپل می‌تواند با استفاده از یک ورقه گرافیتی این مشکل را حل کند که این کار باعث افزایش هزینه پنل OLED تا پنجاه درصد می‌شود.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که آیفون هشت با داشتن پنل OLED و شارژ از طریق بی‌سیم قیمتی حدود هزار دلار خواهند داشت. باید توجه کرد که اپل احتمالا قصد ساخت گوشی‌ای را دارد تا از هر لحاظ از بقیه مدل‌های آیفون بالاتر باشد.

اپل

  extremetech

کد خبر 361964

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha