پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا برابر سلتاویگو به تساوی دست یافت، اما با توجه به شکست در دیدار رفت از این رقابت‌ها حذف شد.

رئال و سلتاویگو

به گزارش ایسنا، در سومین دیدار مرحله یک چهارم‌نهایی کوپا دل ری، رئال مادرید برابر سلتاویگو قرار گرفت. این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید، اما رئال مادرید به علت شکست در بازی رفت از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در نیمه نخست سفیدپوشان مادرید به دنبال گلزنی بودند. بهترین فرصت مهمان در دقیقه 25 توسط کریستیانو رونالدو از دست رفت. مهاجم مادرید ضربه سرش به تیرک دروازه برخورد کرد و سپس توپ بعدی با ضربه این بازیکن دوباره به تیرک خورد.

در ادامه بازیکنان سلتا با اشتباه کاسیمیرو به یک موقعیت خوب دست یافتند، اما آس پاس نتوانست از آن بهره ببرد. پس از این اتفاق فشار تیم میزبان بیشتر شد و در نهایت به گل دست یافت. ضربه یکی از بازیکنان سلتا پس از دفع توسط دروازه‌بان رئال، در برگشت به پای دنیلو برخورد کرد و گل شد. نیمه نخست با پیروزی سلتاویگو به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار مادرید بیشتر شد و بازیکنان توانستد به موقعیت‌های زیادی دست یابند که بالاخره ضربه آزاد کریستیانو وارد دروازه سلتاویگو شد. میزبان که قصد داشت از ضد حمله بهره ببرد به چند فرصت دست یافت، اما نتوانست آن را تبدیل به گل کند. در 10 دقیقه پایانی بازی فشار مادرید بیشتر شد، اما گل دوم را دریافت کرد. این گل توسط دنیل واس در دقیقه 85 به ثمر رسید.

در ادامه لوکاس واسکس گل مساوی را به ثمر رساند، اما تاثیری در نتیجه مجموع دو دیدار رفت و برگشت نداشت و مادرید از این بازی‌ها حذف شد.

پیش از این دیدار اتلتیکومادرید برابر ایبار قرار گرفت که این بازی دو بر دو مساوی شد، اما اتلتیکو با توجه به پیروزی سه بر صفر در بازی رفت به نیمه نهایی صعود کرد.

در آخرین بازی امشب (پنجشنبه) بارسلونا میزبان رئال سوسیداد است. دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا پایان یافت.

کد خبر 360001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha