تازه عروس وقتی تصمیم گرفت شوهرش را امتحان کند، نمی‌دانست پایان این ماجرا به زندانی شدن خودش ختم می‌شود.

اين زن 25ساله وقتي پي به خيانت شوهرش برد با اجيركردن 2خلافكار دست به انتقام‌جويي زد. مدتي قبل مردي نزد مأموران پليس رفت و مدعي شد كه در دام يك زن و 2مرد مسافركش گرفتار شده است. او گفت: به‌عنوان مسافر سوار خودروي پرايدي شدم. در بين راه راننده و 2سرنشين آن كه يكي از آنها زني جوان بود با تهديد و ضرب و شتم تمام اموالم را ازجمله زنجير و دستبند طلا، پول و كارت‌هاي بانكي‌ام را به همراه رمزشان سرقت كردند. پس از آن نيز مرا در محلي خلوت رها كردند و دقايقي بعد پيامكي از بانك برايم ارسال شد كه نشان مي‌داد حدود 3ميليون تومان از حسابم برداشت شده است.

پس از ثبت اين شكايت، پرونده به شعبه سوم دادسراي ناحيه 5تهران فرستاده و تحقيقات براي دستگيري دزدان شروع شد. اگرچه تيم تحقيق تصور مي‌كرد در برابر دزداني قرار گرفته كه در پوشش مسافركشي دست به سرقت خونين مي‌زنند اما با انجام تحقيقات، تازه حقيقت ماجرا فاش شد.

اين بار تازه داماد ادعاي جديدي را مطرح كرد و گفت: از طريق تلگرام با زني آشنا شدم و فريبش را خوردم و در نهايت در دام دزدان زورگير افتادم. او گفت: وقتي در دومين قرار با زن جوان كه خودش را نسترن معرفي كرده بود حاضر شدم، او با خودروي پرايد خودش سر قرار آمده بود كه من بي‌خبر از همه جا سوار ماشينش شدم. در بين راه اما 2جوان قوي هيكل سوار شدند و پس از آن به حاشيه شهر رفته و مردان تا حد مرگ كتكم زدند و اموالم را سرقت كردند.

با افشاي اين حقيقت، كارآگاهان جست و جوي خود را براي دستگيري متهمان آغاز كردند و شايد هيچ‌كس تصورش را هم نمي‌كرد تمام اين نقشه‌ها زير سر همسر شاكي بوده است. كارآگاهان خيلي زود هر سه‌عضو اين باند را دستگير كردند و نفر چهارم همسر شاكي بود كه به همه‌‌چيز فكر مي‌كرد، جز دستگيري. او در بازجويي‌ها جزئيات نقشه انتقام‌جويي خونين از شوهرش را فاش كرد و گفت: چند وقت پيش در جمع دوستانم بودم كه هر يك از آنها از خاطرات امتحان كردن همسران‌شان مي‌گفتند.

تعدادي از آنها سربلند از امتحان بيرون آمده و عده‌اي ديگر كارشان به دادگاه و طلاق كشيده شده بود. آنجا بود كه من هم وسوسه شدم با كمك يكي از همكلاسي‌هاي دانشگاهم، شوهرم را امتحان كنم. براي اجراي اين نقشه يك خط موبايل اعتباري خريدم و در ابتدا از طريق تلگرام در نقش‌زني به نام نسترن با شوهرم چت كردم.

پس از آن با او تماس گرفتم و با تقليد صدا براي نخستين‌بار با شوهرم مقابل يك مركز خريد قرار گذاشتم. چون تبحر خاصي در تقليد صدا دارم شوهرم اصلا متوجه نشده بود كه پشت خط من هستم و آن روز از نسترن خواستم تا به سر قرار با شوهرم برود. در تمام اين مدت نسترن با خودش ضبط صوت برده و تمام مكالمات آنها را كه با هم به كافي شاپ رفته بودند مي‌شنيدم و به‌شدت بهم ريختم. وقتي ديدم شوهرم كه به تازگي با او وارد زندگي مشترك شده بودم به راحتي به من خيانت كرده تصميم به انتقام گرفتم. اين زن براي اجراي نقشه انتقام‌جويي 2خلافكار اجير كرد تا حسابي شوهرش را گوشمالي بدهد.

وي گفت: محمد، يكي از بستگانم در جنوب تهران زندگي مي‌كند و چندين بار شنيده بودم كه به زندان رفته است. براي همين سراغ او رفتم تا 2خلافكار به من معرفي كند. پس از آن قرارشد دستمزد 2 خلافكار اجير شده را پرداخت كنم تا آنها شوهرم را حسابي كتك بزنند. راستش اصلا تصورش را هم نمي‌كردم كه شوهرم از ترس آبرويش به من حرفي بزند چه برسد به اينكه بخواهد شكايت كند و پاي پليس را وسط بكشد.

از طرفي خلافكارهاي اجير‌شده قرار بود فقط شوهرم را كتك بزنند اما آنها پس از ضرب و شتم، ‌تمام اموال شوهرم را هم دزديده بودند و فكر مي‌كنم همين موضوع باعث شد كه شوهرم تصميم به شكايت بگيرد. هرچند من به هردري زدم تا شوهرم را از شكايت منصرف كنم اما فايده‌اي نداشت.به گزارش همشهري، هم‌اكنون تمام اعضاي اين باند با قرار قانوني در اختيار مأموران پليس آگاهي پايتخت قرار گرفته‌اند و تحقيقات از آنها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 359853

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha