همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی تقاطع استانبول و محل حادثه ساختمان پلاسکو تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد.

حادثه ساختمان پلاسکو

به گزارش ایسنا، سردار مهماندار ضمن حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو، در خصوص آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی چهارراه استانبول اظهار کرد: محدودیت‌هایی که پیشتر مشخص شده بود در تقاطع استانبول همچنان ادامه دارد. از سمت غرب تقاطع حافظ - جمهوری به سمت چهارراه استانبول از سمت فردوسی به جنوب، از میدان امام خمینی به سمت تقاطع استانبول و تقاطع مخبرالدوله به سمت محل حادثه همچنان محدودیت‌های ترافیکی وجود دارد.

وی تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی این محدودیت‌ها ادامه دارد. امروز هم همکاری مردم و مراجعه کمتر آنها باعث شد دستگاه‌های امدادی کار خود را به خوبی انجام دهند.

مهماندار در ادامه بیان کرد: مردم از ورود به این منطقه خودداری کنند و در صورت ضرورت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، اما دسترسی پیاده برای مردم و کسبه در منطقه وجود دارد. این افراد نیز با توجه به ادامه عملیات آواربرداری، فعلا تا حد امکان از مراجعه به این سمت خودداری کنند، اما در صورت ضرورت مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

کد خبر 359403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha