همشهری آنلاین: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت فدراسیون نتایج مذاکرات خود با سرمربی تیم ملی را مطرح کرد.

Mahdi Taj

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدي تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در ارتباط با مسئولیت جدید و عضویت در کمیته مسابقات فیفا گفت: از همه عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم به بقیه اعضای کمیته مسابقات فیفا در مدت این چهار سال کمک کنم تا مسابقات به نحو احسن و بدون مشکل برگزار شود.

وی در ادامه در خصوص پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و نتایج جلسات اظهار داشت: دو جلسه چند ساعته با کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال داشتیم که این جلسات در روزهای سه‌شنبه و جمعه برگزار شد که هر دو در حال فکر کردن برای شرایط پیش رو هستیم و باید سخت تلاش کنیم تا تیم ملی فوتبال مقابل رقبا به موفقیت برسد. همه تلاش کنیم شرایط موجود را به شرایط مطلوب برسانیم، هر چند کی‌روش نگرانی‌هایی دارد که امیدوارم همکاری همه جانبه اهالی فوتبال، باشگاه‌ها و صاحب‌نظران موجب شود برای اولین بار شاهد حضور دو دوره پیایی در جام جهانی باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان تاکید کرد: باید نقطه پایان تمام اختلافات و اختلاف سلیقه‌ها به صعود به جام جهانی ختم شود و در این مسیر مشکلات متعددی وجود دارد که باید با هماهنگی و همدلی مرتفع شود.

کد خبر 359344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha