همشهری آنلاین: ششمین دوره مسابقات بدمینتون بانوان کارگر کشور با قهرمانی مازندران، نایب قهرمانی همدان و مقام سوم مشترک ایلام و کرمانشاه به پایان رسید.

Badminton Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، ششمین دوره مسابقات بدمینتون بانوان کارگر کشور که با شرکت 11 تیم از روز 1 بهمن ماه در شهرستان ساری برگزار شد؛ با قهرمانی مازندران به پایان رسید. تیم‌های همدان، ایلام و کرمانشاه در جایگاه‌های دوم تا چهارم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.

این مسابقات با شرکت 11 تیم تهران، همدان، اصفهان، مازندران، گیلان، مرکزی، خراسان رضوی، کرمانشاه، اردبیل، خوزستان و ایلام در ساری با همکاری بسیار ارزنده هیات بدمینتون استان برگزار شد که تیم ها در 4 جدول به صورت دوره‌ای در مرحله اول و سپس مقام‌های اول و دوم هر گروه در یک جدول تک حذفی با هم به رقابت پرداختند و بعد از انجام 17 بازی، تیم مازندران در فینال موفق شد تیم خوب همدان را شکست داده و بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد. تیم‌های ایلام و کرمانشاه نیز در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در قسمت انفرادی نیز رقابت‌ها با شرکت 30 بازیکن در جدول یک حذفی برگزار و در پایان کتایون راغب از مازندران با شکست نماینده گیلان قهرمان بخش انفرادی شد. هاجر فتحی از گیلان نایب قهرمان شد و رقیه حسنی از مازندران و زهرا کریم بیگی از ایلام مقام‌های سوم مشترک را کسب نمودند.

این رقابت‌ها همکاری اداره ورزش و جوانان استان مازندران و شهرستان ساری، هیات بدمینتون استان و زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد.

کد خبر 359341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha