همشهری آنلاین: برنامه «خندوانه» شامگاه ۳۰ دی ماه به دلیل حادثه ناگوار فروریختن ساختمان «پلاسکو» و زیر آوارماندن تعدادی از آتش‌نشانان فداکار پخش نشد.

سریال

به گزارش ایسنا، عوامل برنامه «خندوانه» شب گذشته ویدیویی را منتشر کردند که در آن ویدیو رامبد جوان با تعدادی از عوامل «خندوانه» در دکور برنامه ایستاده بودند و رامبد جوان به نمایندگی از عوامل این برنامه، شهادت تعدادی از آتش نشانان در این حادثه ناگوار را به مردم تسلیت گفت.

رامبد جوان همچنین با اظهار تاسف درباره افرادی که روز گذشته با این حادثه تلخ، فیلم و عکس سلفی گرفتند، ادامه داد: وحشتناک‌تر و ترسناک‌تر از این رویداد،مردمی هستند که فکر می‌کنند مانند خبرنگاران مسوول ثبت رویدادها هستند و روز گذشته شروع به گرفتن فیلم و عکس از این حادثه تلخ کردند و با این اقدام، عملیات نجات را کُند کردند.

او هم چنین از مردمی که روز گذشته با نیروهای امداد و آتش نشانی همکاری کردند و برای اهدای خون به بیمارستان‌ها مراجعه کردند،تشکر کرد.

رامبد جوان در پایان نیز آرزوی صبر برای خانواده‌ها و بازماندگان این حادثه کرد و از پخش نشدن برنامه «خندوانه» به دلیل این اتفاق ناگوار خبر داد.

کد خبر 359289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha